grusom985 Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 (endret) Hei, jeg har begynt å spille twink warrior og leter etter en macro som bytter stance, jeg har funnet 1 men den bruker alle stances, et click battle stance til berserker, et til så defensive stance osv... problemet er at jeg ikke har spell reflect så jeg trenger kun def stance til disarm mot warriors,rogues og shamans, så kan klikke på "stance icon" for det.. jeg har prøvd å skrive om den macroen jeg har men uansett hvordan jeg gjør det, så funker det ikke macroen skal sette meg i berserker viss jeg er i battle, å battle viss jeg er i berserker, dette har jeg tenkt å bruke space knappen til. noen som kan hjelpe? (poster den macroen jeg har så snart wow forums/wow funker igjen) edit: glemte å adde at viss jeg er i defensive stance vil jeg til battle. lurer på om dette er mulig i hele tatt Endret 14. november 2007 av grusom985
grusom985 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 (endret) det har jeg selvfølgelig gjort. men finner bare bare macro til alle stanca, jeg trenger bare berserker + battle switch Endret 14. november 2007 av grusom985
manyquiz Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 macroene blir vel /cast battle stance og berserker stance også kan du bare attache battle stance icon og berserker på action bar og binde key
Amon Amarth Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Assign shift1 til Battlestance og shift2 til Berserker... done deal.
grusom985 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 (endret) macroene blir vel /cast battle stance og berserker stanceogså kan du bare attache battle stance icon og berserker på action bar og binde key jau, kan gjøres sånn, men jeg vill ha alt på en key (1). har denne nå /cast [stance:1]Defensive Stance;[stance:2]Berserker Stance;[stance:3]Battle Stance og den inkluderer def stance, noe jeg ikke vil ha, jeg vil ha en macro på 1 key som setter meg i berserker viss jeg er i battle og omvendt, å VISS jeg er i def stance vil jeg til battle, EDIT: Assign shift1 til Battlestance og shift2 til Berserker... done deal. er allerede bundet, å jeg vill ha d på en key som jeg har nå, bare minus def stance Endret 14. november 2007 av grusom985
Knofle Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Har du prøvd å fjerne "[stance:1]Defensive Stance;" fra macroen?
grusom985 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 Har du prøvd å fjerne "[stance:1]Defensive Stance;" fra macroen? jepp funker ikke
Knofle Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 /castsequence [stance:2]Berserker Stance;[stance:3]Battle Stance Kanskje? Jeg skyter i blinde her, men det kan hende den har noe for seg.
grusom985 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 /castsequence [stance:2]Berserker Stance;[stance:3]Battle Stance Kanskje? Jeg skyter i blinde her, men det kan hende den har noe for seg. [/quote takk ehh skal slutte å våke over, hadde en for mye ; i mitt forsøk /bow to the king
XilasX Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 (endret) macroene blir vel /cast battle stance og berserker stanceogså kan du bare attache battle stance icon og berserker på action bar og binde key jau, kan gjøres sånn, men jeg vill ha alt på en key (1). har denne nå /cast [stance:1]Defensive Stance;[stance:2]Berserker Stance;[stance:3]Battle Stance og den inkluderer def stance, noe jeg ikke vil ha, jeg vil ha en macro på 1 key som setter meg i berserker viss jeg er i battle og omvendt, å VISS jeg er i def stance vil jeg til battle, EDIT: Assign shift1 til Battlestance og shift2 til Berserker... done deal. er allerede bundet, å jeg vill ha d på en key som jeg har nå, bare minus def stance /cast [stance:1]Berserker Stance;[stance:2]Battle Stance. Jeg er ganske god når det kommer til å lage macroer, og denne skal virke. Hvis den ikke gjør kan jeg prøve å finne en skikkelig til deg. Grunnen til at den ikke virket er(stance:1 står ikke for battle ''stance'' men som i begynnelsen av macroen(sort of). uten en begynnelse virker den ikke. så stance:1 er første del mens stance:2 er andre del. den kan ikke starte fra andre del derfor tok jeg ganske enkelt og fjerna defensive stance fra hele greia og bytte tallene på de 2 andre 1 hakk nedover(hadde dårlig tid og måtte skrive dette kjapt så er kanskje vanskeligere å skjønne enn jeg hadde håpt. Endret 1. april 2009 av XilasX
Gnimmels Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 (endret) Denne macroen lagde jeg til warrioren min da jeg holdt på med den: #showtooltip /cast [modifier:shift] Defensive Stance /cast [stance:1] Berserker Stance /cast [stance:3] Battle Stance /cast [stance:2] Battle Stance Den skifter mellom Berserker og battle stancer når du klikker på den. HOlder du inne shift og klikker, så vil den gå til defensive stance. fra defensive stance vil den gå til Berserker stance igjen:) Veldig fornøyd med den! EDIT: Så nå at du ville fra defensive til Battle. Fixed:) Endret 1. april 2009 av Gnimmels
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå