Gå til innhold

Nokia N95 8GB. Diskuter den her!


ksvens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har synspunkter på den video konverteren som er med i pc suite. Den er veldig treig til meg og på store filer (filmer) så stopper den bare etter halve filen er konvertert.

Finnes det andre slike konvertere hvor man kan justere filmene før man overfører slik at de blir best mulig på min N95 8GB?

Sikker på at jeg har lest det en eller annen plass her på forumet, men finner det ikke igjen.

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt telefonen i Norge og oppgradert til seneste firmware?

DÅrlig erfaring med døde telefoner fra før av, så er litt skeptisk til det hele. Er det noen som har gjort dette enda? Har du/dere da gjort det direkte fra telefonen (hvis det er mulig) evt fra PC, brukte dere da kabelen som fulgte med, og gikk alt fint... evt om man merker noen endringer etterpå..

 

Mye på en gang gitt :) takker for svar

Lenke til kommentar
Noen som har kjøpt telefonen i Norge og oppgradert til seneste firmware?

DÅrlig erfaring med døde telefoner fra før av, så er litt skeptisk til det hele. Er det noen som har gjort dette enda? Har du/dere da gjort det direkte fra telefonen (hvis det er mulig) evt fra PC, brukte dere da kabelen som fulgte med, og gikk alt fint... evt om man merker noen endringer etterpå..

 

Mye på en gang gitt :) takker for svar

 

Jeg oppgraderte med en gang jeg fikk den i dag via medfølgende kabel og NSU. Funka fint det, men ble engelsk språk etter oppdatering, noe som passer meg utmerket. Har fortsatt tilgang til norsk ordbok på T9 heldigvis.

 

Men autorisasjonskoden til Spiderman 3-filmen som ligger med forsvant med FW-oppgradering. Hvordan kan en få dette tilbake? Ikke at det betyr så mye, men DRM er bare så irriterende...

Endret av jawil
Lenke til kommentar
Kjøpte denne i dag og så langt jeg kan bedømme er det kvalitet fra ende til annen, fast og fin i skyvemekanismene, gode overflater, byggekvaliteten virker veldig god.

 

vi fikk denne i dag. når jeg holder den i hånden virker den veldig solid og bra. men er den fysisk lik i størrelse som den vanlige? jeg syns den virker så større og tjukkere???? eller er det fordi jeg har brukt en mye mindre mobil siste dagene. derfor virker 8gb versjonen større enn den vanlige....

Lenke til kommentar
Har N95 8 GB kommer ut i de Norske butikkene? Nå har jeg N95 og har tenkt på ny og da står valget mellom N95 8Gb og N82:P

 

Noen som også vet hvor mye den koster i butikkene eller hva den kommer til å koste?

 

jeg bestilte for en venn fra mpx til 6149 kr. bestilte på onsdag(19des) og fikk den i dag lørdag 21 des.

 

fikk testet den og alt så den anbefales !! hehe

Lenke til kommentar
finne device ditt får du bare teste forskjellige fjernkontroller til lg å prøve deg frem til noe som fungerer på din tv.

 

irRemote har imidlertidig en bug som gjør at programmet ikke vil fungere riktig, eller i det hele tatt. Hvorvidt det gjelder alle eller bare noen tilfeldige vet jeg ikke. Det gjaldt i alle fall meg...

 

Etter jeg hadde installert programmet så kunne jeg åpne programmet å legge til et device. Når jeg prøvde å åpne devicet kom det feilmelding, '"irRemote: Feature not supported". Så lukket programmet seg. Etter det kunne jeg ikke åpne programmet. Så måten å fikse dette er som følgende:

 

Første gang du åpner irRemote må du inn på settings -> Orientation, og denne må stilles til noe annet enn det den står på (auto). Siden vi har n95 8gb og ir porten er på venstre siden passer left best. Når du har gjort dette skal resten fungere som smurt...

 

Gjelder dette versjon 2.1 også?

Lenke til kommentar
noen som har en anbefaling på hvor jeg kan bestille nokia n95 8gb ifra?

Skal kjøpe en ifra en norsk nettbutikk og er på leting etter en nettbutikk som ikke er for dyr og som har bra kundebehandling og rask levering :) Skal bestille etter jul :)

 

Takker for svar.

 

 

Jeg bestilte min fra mpx. Så lenge de har varen på lager, leverer de superraskt. Det er verre med ting som er i bestilling :( Bestilte noe 7 november som ble utsatt 4 ganger, før den kom den 20 des. Men det skal de ha, de rydda fint opp... og sendte den gratis med bedrift over natta til meg, slik service liker jeg ;)

 

Jeg besilte min 8 Gb derfra også, den 18, og spurte i kommentaren om de kunne sende den som bedrift over natt siden den hadde bekr. ankomst den 20 des. Den kom inn til dem den 19, og pga tull tidligere fikk jeg den gratis tilsendt over natta ! Så jeg anbefaler mpx på det sterkeste ! Har kjøpt både tlf, minnebrikker og macen min derfra. Og fått strålende service hver gang !

Endret av Anveda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...