Gå til innhold

Er for god for kompisene mine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vil du møte noen fra forumet, burde du gå på gamer.no sine server.

cs2.gamer.no - Der er det mange forumvenner hele dagen. :)

Er vell litt Off topic nå. Men jeg bruker også å spille litt på den serveren

Skrevet
Jeg beklager virkelig. var ikke meninga å skryte

Neinei, er ikke det jeg mener heller. Jeg bare synes det er litt vel teit å bruke awp hele tiden om det blir feigt av det. Det er vel ikke SÅÅÅ viktig å vinne?

Skrevet

Neinei, er ikke det jeg mener heller. Jeg bare synes det er litt vel teit å bruke awp hele tiden om det blir feigt av det. Det er vel ikke SÅÅÅ viktig å vinne?

Normalt sett er det ikke så viktig. Men enn av de jeg spiller med er litt sånn... Hva skal jeg si?

Han skryter. Han kaller meg for noob. Sier at eier meg osv... Vanskelig å forklare.

Og, nei. Jeg bruker ikke å skryte til han når jeg vinner.

Jeg har det også mye morsomere når jeg bruker awp.

PS: håper du forstår hva jeg mener.

Skrevet

Normalt sett er det ikke så viktig. Men enn av de jeg spiller med er litt sånn... Hva skal jeg si?

Han skryter. Han kaller meg for noob. Sier at eier meg osv... Vanskelig å forklare.

AWP er jo et kraftig våpen. Men det er ikke et raskt våpen, med tanke på at du går treigere og du lader treigere. Det de "vennene" dine bør bli bedre på er å treffe, bevege seg mer, aime litt mer o.s.v. Det er jo egentlig et langdistanse våpen. Hvis du er god i nærkamp også, så er det bare pluss til deg. Men prøv å øv deg med F eks: ak, colt o.s.v. Bare et tips! Lykke til! :D

Skrevet

AWP er jo et kraftig våpen. Men det er ikke et raskt våpen, med tanke på at du går treigere og du lader treigere. Det de "vennene" dine bør bli bedre på er å treffe, bevege seg mer, aime litt mer o.s.v. Det er jo egentlig et langdistanse våpen. Hvis du er god i nærkamp også, så er det bare pluss til deg. Men prøv å øv deg med F eks: ak, colt o.s.v. Bare et tips! Lykke til! :D

Case closed.

Bruker ikke AWP så mye, er skilla nok til å eie "AWP-horer", haha.

Men skal ikke si jeg ikke blir frustert hvis jeg blir eid 5 ganger på rad med AWP. :p

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Siden du eier dem, burde du kanskje lete etter utfordring da? Prøv med bare pistol eller kniv osv :)

Skrevet
Siden du eier dem, burde du kanskje lete etter utfordring da? Prøv med bare pistol eller kniv osv :)

Har prøv det.

En gang ble de litt små-sur på meg siden jeg ikke kjøpte awp.

Andre ganger har de også bett meg kjøpe awp siden laget sliter

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Nytt forslag: Hva med å bare drite i å spille cs på skolen? :)

Kunne jo spilt UT eller noe annet og da;) Det gjør vi av og til :)

Skrevet
Nytt forslag: Hva med å bare drite i å spille cs på skolen? :)

Jeg har faktisk ikke spilt så mye i det siste. Jeg har heller spilt public css på nett

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Hehe ok. Men hva med å foreslå alle mot deg og lignende? Så blir det artig for alle, med mindre de er alt for mange da.

Men du kan jo si til dem at de får trening av å spille mot deg og da ;) Og at hvis de fortsetter så kanskje de kommer opp på ditt nivå, så slipper de å bli sinte

Skrevet

awp krever faktisk ferdighet. om du er så dum at du lar en motstander med awp få god tid til å sikte, så er det du som har null skiLLZ. alle våpen har fordeler og ulemper. awp er bra på lange avstander, men dårlig er nærkamp. colt/ak er greit nok på avstand, men bedre enn awp i nærkamp. så slutt å kViNE så evig på folk som faktisk er gode med awp.

Skrevet (endret)

Jeg gir meg egentlig blanke F*** i at folk bruker awp,men synest de burde bruke ak/colt. Krever meget mye mer skillz :)

Did i offend u?

Men på et team så burde i alle fall 1 bruke awp sånn i matcher osv :)

Gl Hf

Endret av BitFrost^
Skrevet

Um.. Du skal ikke lage en tråd om hvilken sko du skal knyte først? Eller hva du skal ha på brødskiva i morgen?

Er det så vanskelig å ta egne valg? Om du mener at AWP er fint og driter i at kompissene dine blir sure så kan du vel bare bruke den da... jeez...

Skrevet (endret)

du fornærmet meg ikke nei, men du skrev jo

AWP=1 shot,1kill.No luck,no skill:/
så jeg trodde du mente at awp var teJT. Endret av NorthGarden
Skrevet

Det kan være frustrerende med mye awp-folk på en server, særlig hvis det er servere med store åpne strekninger etc, men de fleste som bruker mye awp er ikke alltid spesielt gode spillere (forskjellen på en generisk nubblet med awp og en god spiller med awp og deagle som backup, og som kan spille taktisk er stor) - noe som gjør at de ofte er forholdsvis enkle å rushe. Flash, smoke, flash, og rush med P-90 eller annet fin-fint rushevåpen, og vips så har du fått deg noen kills. Etter noen runder med sånt så pleier de gjerne finne seg noe annet å gjøre. På servere som ikke har våpenrestriksjoner er det meningsløst å klage over folk som bruker mye awp; det er sikkert teit og alt sånt, men det er en del av spillet. Personlig synes jeg folk som er flinke og har bra aim med Colt/AK er mye mer frustrerende siden de ofte er mye bedre, men jeg går ikke rundt og hyler over at de er feig fordi de er bedre enn meg :)

Og å klage over at awp er "no skill" og dermed omg hax 1337 lame; vel, stein og glasshus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...