Gå til innhold

Hvordan gjømmer man kablene?


Anbefalte innlegg

Hvordan gjømmer dere alle kablene jeg har en hel drøss med kabler jeg ikke bruker fra psuèt og diverse kabler fra vifter og lignende som jeg gjerne vil gjømt. Bilder ville vært fint.

Også planlegger jeg og kjøpe to kalde katedoder og soundcontrol og lurer på hvilke farger jeg burde ha?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fått skryt av min gode orden :D

 

For at det ikke skal se spaghetti ut inni kassa, må man være forsiktig med å la kabler henge i løse lufta. En kabel som er festet til veggen er nesten helt usynlig i forhold til en kabel som strekkes i lufta gjennom hele kabinettet. Alle strømkabler som ikke brukes legges mellom høyre sidedør og bunnen av HK-plata [bortevekk]

Bruk 45cm IDE-kabler, IKKE 90cm.

Mine tips til deg :=)

Skal se om jeg kommer på flere... 8)

Lenke til kommentar

Kjøp div. festere ifra Microplex, og masse strips, fest tingene poå siden der de ikke vises, eller putt dem i en ledig plass til fks. Cdrom stasjoner, og hardisker...putt ting bak og forann, og får maks resultat, ta å demonter alt, sett in hoved kort, og gå systematisk over alt, gjemm først alle strømm kablene etter du har plugget de iinn, så begyn med IDE, så resten... ta deg litt tid, å gjør det flidig, så blir det fint... legger ut bildet av mitt, så fort som mulig, jeg har det ryddig jeg ogsp :D

Lenke til kommentar

Slik har jeg gjort det.

 

www.home.no/yngvejos Tok ut hdd holderene og heiv ide kabel til cdrommer bak dem. klemte den kabelen som går fra ene hardisk til den andre. mellom diskene. Så rok jeg hdd kabelen og gjemte den bak hdd boksen. Etterpå la jeg kabelsamlere på alle ledningene. kabler som ikke var i bruk fra psu gjemte jeg bak hk. og vifteledninger dro jeg langs kanter.

 

 

Det er bildene med thermaltake vifte på cpuen som er ryddigest. da jeg rydda når jeg fikk alt inn i kabbiset mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...