Habitats Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 (endret) Hei Merkelig nok har jeg ikke sett noen annen post ang. dette, men nVidia kom med nye WHQL drivere 6. november. Fant ikke den før nå, så driver og tester ut. Andre som har prøvd den? I release notes står det blandt annet: "Improved compatibility for The Way It’s Meant To Be Played™ game titles: BioShock, Crysis, Enemy Territory: Quake Wars, Hellgate: London, and World in Conflict." Windows XP 32bit Windows XP 64bit Windows Vista 32bit Windows Vista 64bit Endret 12. november 2007 av Habitats
Avean Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 De er gamlere enn betadriverne så tviler det er så mye bedre.
Habitats Skrevet 12. november 2007 Forfatter Skrevet 12. november 2007 Betadriverne kom ut 30. oktober, disse kom 6. november.
MrL Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Betadriverne kom ut 30. oktober, disse kom 6. november. De kom ut senere ja, men de er forsatt eldre. De kom ut for en stund siden, det eneste som er nytt med denne er at den har fått "WHQL" logo, men det har ikke en dritt å si for ytelsen..
Habitats Skrevet 12. november 2007 Forfatter Skrevet 12. november 2007 Ah, I see. Jeg mente jeg hadde sett dem før... Var noe misledende det som stod på nVidias sine sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå