Gå til innhold

Hellgate London, End game!


Anbefalte innlegg

Koste meg fryktelig med hellgate, digger og slakte zombier og slikt.

Har kommet meg i lvl 29 og var paa et mission kalt Go to hellgate.

Et ganske utfordrende oppdrag, men klarte det da.

Skal ikke roepe for mye men etter dette kom det en film og en portal, denne var kalt end game.

Gikk rett og slett inn i den og kom paa karater menyen, men et nytt option som het nightmare mode elns.

Og saa var det paa'n igjen med quest fra foerste stasjonen.

 

Hmm, var litt kort.

Hva skjer naa? Skal jeg runde denne og og komme i hoyere level for og saa gjore alt igjen og igjen osv?

Har lest noe om PVP men finnes dette naa? hvilken lvl?

 

Takk

Endret av Dondrio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget med å gjøre ferdig normal modus er for å få tilgang til Nightmare mode og Elite mode. Man begynner fra starten igjen på Nightmare, og alt blir da vanskeligere og skalert til høyere lvl. PvP er i spillet, men ikke i noen annen form enn at man kan dra til en instance i gruppe med noen andre og velge å duellere. De har sagt at de skal lage PvP spesifikke tillegg etterhvert.

Lenke til kommentar
Poenget med å gjøre ferdig normal modus er for å få tilgang til Nightmare mode og Elite mode. Man begynner fra starten igjen på Nightmare, og alt blir da vanskeligere og skalert til høyere lvl. PvP er i spillet, men ikke i noen annen form enn at man kan dra til en instance i gruppe med noen andre og velge å duellere. De har sagt at de skal lage PvP spesifikke tillegg etterhvert.

ja, provde det litt naa og vansklighets graden har steget betraktlig.

Er kansje litt lav level og

 

 

 

Hmmm er det mening at Veier som var paa normal mode er borte? Hele greie are bare en blindvei, men kan se det stedet jeg skal paa kartet, men det mangler lixm er liten vei over : / Snodig

 

Halp?

 

Edit: Jeg maa vel vaere Subscriber :))

Endret av Dondrio
Lenke til kommentar

Ble dødsskuffa over våpnene i spillet..er jo ingen rekyl eller futt i noen av dem..tilogmed caster-klassene sine spells ser mest ut som plasmakanoner. Føles som å holde i en vannslange og spyle på monstrene uansett hva slags våpen. Og sverdkamp er jo en dårlig vits.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...