Gå til innhold

speed funksjonen i crysis.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er noe som heter slow speed ja, men i engelsk/amerikansk språk brukes hovedsakelig ordet speed alene når de snakker om hurtighet, ting skal gå fort/fortere. Som f.eks. bilspillene "Need for Speed".

I denne tråden var det snakk om "speed modusen" i Crysis, som gjør deg raskere, ikke tregere, så min oversettelse i dette tilfelle er riktig.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok hva OP mener, og som de fleste skjønner, er at han savner en funksjon som gjør at speed-funksjonen blir mer håndterbar, dvs. at du speeder opp, men samtidig bremser opp spillets hastighet, slik at du har bedre kontroll over farten. Hvorvidt dette er en bra/dårlig ting kan selvsagt diskuteres.

Lenke til kommentar

Syns det er svært lite med nanodrakten som er realistisk, men kunne likt en liten forandring på speed funksjonen. Alt fra lade fortere og det som er, vet ikke helt, men noe ;p

 

Men, 12 år fram i tid med en nano drakt som gjør deg usynlig, gjør deg super sterk, super rask og stopper kuler og kan settes opp på flekken samt egnet til militært bruk i jungel områder?

Lenke til kommentar
Syns det er svært lite med nanodrakten som er realistisk, men kunne likt en liten forandring på speed funksjonen. Alt fra lade fortere og det som er, vet ikke helt, men noe ;p

 

Men, 12 år fram i tid med en nano drakt som gjør deg usynlig, gjør deg super sterk, super rask og stopper kuler og kan settes opp på flekken samt egnet til militært bruk i jungel områder?

 

Det jeg tenkte på var forholdet mellom å selv være rask, og å gjøre andre trege. Ikke at det var realistisk, men hvertfall litt teoretisk vitenskapelig mulig:P

Lenke til kommentar

Litt, noe, ja. Men ser heller at en utvikler dytter realisme litt til side om det åpner for godt gameplay.

 

Senke tiden er da gjort ganske ofte, Timeshift, Max Payne, F.E.A.R. Vil heller se at fyren jeg styrer gjør alt mulig fortere, lading, skyting for den del. Bare litt mer enn noe som for min del kun er der for å senke død tid mellom kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...