Gå til innhold

Assassin's Creed på Absoluttspill.no ?


Hornkvern

Anbefalte innlegg

I dag tidlig stod det at absoluttspill.no hadde fått inn 15-20 stk av Assassins Creed. Så jeg tenkte at jeg kunne vente til etter skola med å bestille... Så kom jeg hjem og da stod det et kryss, men det stod fortsatt forhåndsbestilling.

Så jeg lurer på om det kanskje kan ha vært en feil eller er det utsolgt, noen andre som har bestilt før og veit dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg bestilte i dag på absoluttspill, hadde dem inne 1-10 på lager.. Disse har nok sammen med de andre eksemplarene du så til morgenen blitt bestilt i dag.. Jeg regner med forhåndsbestillingsknappen står der fordi dem helt sikkert får inn flere eksemplarer av dette i morgen.. Det som gjenstår å se er om dem rekker å få sendt ut spillet i morgen til de som eventuelt ikke bestilte i dag (Før det ble utsolgt) .. Jeg regner uansett med at om man forhåndsbestiller i dag, med forhåndsbestillingsknappen oppe å går, får man spillet til lansering uansett.. :)

Lenke til kommentar

Hei Daniel Vi fikk inn en haug på fredag.Men der er alt utsolgt etter eksplosjon i salget grunnet alle de braeanmeldelsene.Vi venter inn nye i morgen, slik at legger du inn ordre nå så får visendt i morgen om alt går som forventet. Med vennlig hilsenJørn-Rudi BjerkanAbsoluttSpill.no

 

 

der er årsaken ;P

Lenke til kommentar
Så også at de hadde spillet på lager tidligere i dag. Selv har jeg forhåndsbestilt det, og det var da en coll. utgave. Var ca. en mnd siden og da var ikke den vanlige versjonen lagt ut. Men så var jeg og sjekket kontoen hos Absoluttspill, og der stod det at de ventet på varer. Litt bekymret nå..

 

Så det selv, jeg bestillte før idag når lagerstatus var "1-10", når jeg så at det var utsolgt og lager status var "venter på varer" fikk jeg panikk og sendte mail til absoluttspill og fikk dette til svar:

 

"Er ikke noe fare.

Varen var lagervare når du bestilte.

 

Men vi har ikke noe "status" som vi kan bruke når en releasevare er

kommet på lager og vi ikke kan sende den med en gang.

Derfor står den som "venter på varer". Pakkingen vil starte ganske så

snart.

 

Med vennlig hilsen

Jørn-Rudi Bjerkan

AbsoluttSpill.no"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...