rotweiler Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 (endret) har nividia Geforce 6800 LE..... jeg prøver og spille Test Drive Unlimited,men det hakker litt,lurte på om oen vet om det er dårlig eller om det skulle klare det spille........takk for svar på forhånd Endret 11. november 2007 av rotweiler
vargaz Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 (endret) Rart om det ikke skulle gå på lav oppløsning? jeg har et GF6600gt og klarer å spille de fleste spill på en sånn noenlunde oppløsning. Sikker på at riktige drivere er installert? Hvordan fungerer andre spill? Det trenger ikke nødvendigvis å være skjermkortet Endret 11. november 2007 av vargaz
rotweiler Skrevet 11. november 2007 Forfatter Skrevet 11. november 2007 (endret) Rart om det ikke skulle gå på lav oppløsning? jeg har et GF6600gt og klarer å spille de fleste spill på en sånn noenlunde oppløsning. Sikker på at riktige drivere er installert? Hvordan fungerer andre spill? Det trenger ikke nødvendigvis å være skjermkortet Står på 960x600.veit ikke om det riktige drivere.har prøvd et anna spill altså gun hørt om det?pc min støtter alt som trengs til det spille gun men likevel hakker det. Har eld gammle hardisker,en på 7 gb og en på 8gb.min gamle på 80gb gikk i stykker så jeg har ikke fått kjøpt ny enda,har hardisken noe og si da ang hakking i spille? Og jeg har 1024 ram av samme brikker så fant jeg en anna 256 brikke og satt inn den,men det er ikke samme brikkene som 1024 har det noe og si at pc slukker seg eller kan det være skjermkorte?for han bare plutselig slåt seg av ved spilling,gjorde ikke det før jeg satt inn den 256. kan det ha noe og si om at skjermkorte er for kaldt eller varmt? Endret 11. november 2007 av rotweiler
vargaz Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Helt seriøst det er for sent for meg å begynne å tyde hva du skriver, jeg legger meg til å sove nå, men hvis du retter opp og skriver norsk bokmål, så skal jeg se om jeg kan gi deg noen tips i morgen. (ifølge forum reglene, skal vel det meste foregå på bokmål/nynorsk)
vargaz Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Nei, jeg tror ikke temperaturen på skjermkortet skal ha så mye å si... mener de kan opperere på temmlig mye høyere tempereraturer enn en CPU. Dette går helt sikkert an å google for å være sikker da.
rotweiler Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 men kan det ha noe med hardisken og gjøre?kan pc bli treig av den grunn
vargaz Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Altså en treig harddisk kan absolutt gjøre PC-en treg.. PC-en er jo ikke raskere enn den tregeste delen..
rotweiler Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Altså en treig harddisk kan absolutt gjøre PC-en treg.. PC-en er jo ikke raskere enn den tregeste delen.. så vis jeg kjøper en ny harddisk så kan det gjøre sån at spille ikke hakker?di hardiskene jeg har er gammle går jeg ut fra,er bare på 8 og 7 Gb
iNeo Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Altså en treig harddisk kan absolutt gjøre PC-en treg.. PC-en er jo ikke raskere enn den tregeste delen.. så vis jeg kjøper en ny harddisk så kan det gjøre sån at spille ikke hakker?di hardiskene jeg har er gammle går jeg ut fra,er bare på 8 og 7 Gb Har folk så små harddisker enda!? Museeum!
rotweiler Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Altså en treig harddisk kan absolutt gjøre PC-en treg.. PC-en er jo ikke raskere enn den tregeste delen.. så vis jeg kjøper en ny harddisk så kan det gjøre sån at spille ikke hakker?di hardiskene jeg har er gammle går jeg ut fra,er bare på 8 og 7 Gb Har folk så små harddisker enda!? Museeum! var noen jeg fant når andre hardisken min gikk i stykker
gullf1sk Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Har lagt merke til uvanlig mye folk som skriver "Skjermkorte" i det siste. Rart.
rotweiler Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 på nvidia settings så gikk jeg på performance&quality settings deretter image settings så får man 4 valg, High performance,performance,quality,High quality. Har det noe og si ang lagg i spille? jeg skifta til High quality,og jeg syns det ble bedre. men hva er best når det gjelder lagg,High quality eller High performance?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå