Gå til innhold

Nå kan du laste ned Crysis fra Ea Store!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dear Marius Thank you for ordering on Electronic Arts BV. The product that you pre-ordered is now available. Order ID: ******** Product ID: ***** Product Name: Crysis® Release Date: 09 November 2007.

Vill bare si ifra at hvis du har pre-bestilt Crysis fra Ea store kan du laste det ned nå! Blir nok mye innesitting på meg i helga nå ;)

Endret av Draegon
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk den samme mailen :D håper det er sant

Skrevet

Får dere den opp i download manager?

Skrevet (endret)

Gå inn på EA store (linken i mailen), logg inn og last ned Crysis. ;D

2 timer og 36 minutter remaining

Vis jeg bestiller nå, kan jeg laste ned med en gang da? :)

Trolig.

Endret av zappy
Skrevet

Så dere som har forhåndsbestilt får det tidligere ja... :) Si ifra når dere har fått tak i det, og sammenlign grafikken og fps fra demoen da!

Regner med at det er en del som kommer til å spille Crysis denne helga ja... :)

Skrevet

Haha ja! Nå har jeg bare 300 kbps og det tar 4 timer og 40 min før den er ferdig. Kommer sikkert til og ta hele natten siden flere og flere laster ned.

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle være lur og se om jeg fikk en bedre connection ved å reconnecte, men den gang ei. Nå starter ikke downloaden igjen. :<

Skrevet

Er nok stor belasting for serverne til EA for øyeblikket. Hadde liksom tenkt å vente med denne nedlastingen til jeg fikk mitt nye 8800gt jeg da men vet ikke helt om jeg klarer å vente nå..:)

Skrevet (endret)
Noen som har lasta den ned på ea forumet allerede,og det er visstnok en preload.

Var det jeg satt og tvilte på, for jeg husker å ha lest et sted at Crysis ville være tilgjengelig for pre-load for oss forhåndsbestillere før det kom i butikkene. Tar det på DL, legger meg og håper på det beste i morgen tidlig ;) Om ikke er i hvertfall det problemet ute av verden neste fredag!

Edit:

Jupp.

# Pre-load of Crysis – Be one of the first players to play at 12:01 AM to play on launch day!

Kilde: http://eastore.ea.com/servlet/ControllerSe...ductID=80914300

(trykk maximize, under features)

Bildet: Ser ikke ut som de har tenkt å release resten av bonus ting heller før om fem dager. =\ Bleh.

post-47511-1194655034_thumb.jpg

Endret av akarno
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...