Dimitrij Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Noen som veit om noe steder jeg kan laste ned en emulator til nintendo 64 med mario64 som spill?
Mr Walrus Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Vet ikke om dette er helt lovlig, men søk på Project 64 på google.
Henrik™ Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Emulatorer er lovlig, og du finner mange til Nintendo 64 på emulator-zone som er linket til over. Spill med opphavsrett er ulovlige å laste ned, så det kan du ikke spørre om her.
Bear^ Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Vel, jeg er ikke helt enig i at Emulatorer er lovlig her på forumet. Reglene sier at det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet og ettersom de fleste ikke er i besittelse av en kassetleser til N64 spill, vil jeg si at slike tråder strider med rettningslinjene selv om de ikke strider med norske lover.
Dimitrij Skrevet 9. november 2007 Forfatter Skrevet 9. november 2007 At det er imot retningslinjene tenkte jeg faktisk ikke over, så hvis det gjør det må moderator gjerne stenge tråden.
Skagen Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 (endret) Som en forhåndsregel stenger jeg denne inntil videre. Jeg skal forhøre meg med sjefene hvorvidt emulatorer er å regne som et brudd på retningslinjene. Skulle det vise seg å ikke være det kommer jeg tilbake og åpner tråden igjen. Kommentarer, innspill, o.l. på avgjørelsen kan taes enten over PM, eller ved å sende en epost: [email protected] Endret 9. november 2007 av skag1
Crossfire Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Project 64 emulatoren er fin. Men spill er det vel en annen sak med tanke på lovlighet hvis du ikke har det fra før av etc
Anbefalte innlegg