Crossfire Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 2fort er jo det dårligste mappet.. skulle riktignok vært flere CTF maps men 2fort er alt for lite og ender for ofte opp i stalemate..
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Tviler på de fikk hele serveren til å lagge, men det blir nok snart lagt opp en Auto kick på ping.. Derimot sliter serveren med lagg, men dette er jo kun en beta , slike ting vil bli fikset.
binko Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Mener dere konstant lagg eller bare sånn innimellom, et par sekunder? Lagger kun på sistnevnte hos meg! (Men det gjør det forsåvidt på alle TF2-servere hos meg... Av en eller annen grunn... )
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Det er ikke konstant lagg.. Kommer med jevne mellomrom.. Den ligger på en ustabil server, men blir/ er flyttet til en mer stabil server.
binko Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Åja, det er sånn kjeksen knaser. Da så. Men det var fint at man får/fikk ( ) en penere server da! Binko!
chokke Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Tror jaggu jeg så Ueland spille på hellfragger.no sin server igår
Mr. Fiskum Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Jeg prøvde for en stund siden, men da fikk jeg bare Server is not responding..
Gjest Arveen Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Tusen takk Ueland Har utelukkende spillt på Gamer sine servere siden de kom, De funker greit nok. Mapene er bra. Eneste minus er at folk med over 100 i ping kan være der. Håper at det blir gjort noe med
Captain Slow Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Serverne er knall, jeg storkoser meg når jeg er der, selv når jeg er et slaktoffer Veldig bra ping også, på det beste så hadde jeg kun 5(!!) i ping, det er bra.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Ser ut som om ping problemene er fikset..?
Captain Slow Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Ser ut som om ping problemene er fikset..? Pingen har vært jevn for meg, vært rundt 20-25, så ja. Opplevde litt lagg en liten stund, men det gikk fort over.
Ueland Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Tror jaggu jeg så Ueland spille på hellfragger.no sin server igår Jeg og 4 andre fra hw.no, måtte jo spille et sted når gamers var full
chokke Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Tror jaggu jeg så Ueland spille på hellfragger.no sin server igår Jeg og 4 andre fra hw.no, måtte jo spille et sted når gamers var full Var meg som måtte påpeke det i chatten og da Uansett, var bare litt morsomt (ikke "haha") å se.
Mr. Fiskum Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Jeg sleit med nettverket i dag så jeg fikk ikke spillt så mye. Men kommer til å spille mye i morra
Ueland Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Ser ut som om ping problemene er fikset..? Pingen har vært jevn for meg, vært rundt 20-25, så ja. Opplevde litt lagg en liten stund, men det gikk fort over. Skulle det bli plagsomt igjen for vi senke maks spillere på serveren, så håper det oppførerer seg
Scotty Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Knall med Team Fortress 2 servere Heter scottybt ingame
Captain Slow Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 En annen irriterende ting som skjer er at serveren bytter kart midt i en runde, ting bare stopper også kommer loade-skjermen opp og laster inn nytt kart. Er plagsomt.
Crossfire Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 (endret) Jeg har god ping, ca 5, men ca hvert 5 minutt pluss minus kommer det heftige laggspikes Håper det blir fixet. I tillegg har jeg et ønske om at det blir høyere "waiting for players" tid, jeg kommer ofte inn 15 sek etter at "setup"-fasen har startet, og det er MYE for en engineer! Endret 11. november 2007 av Crossfire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå