Gå til innhold

PS3 Themes Tråden


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tailzo

1626.png

<a href="http://ps3files.net/theme/1626">Tailzo;<br />

 

Her er min første theme laget playstation nation konkurranse. Den inneholder 2 bakgrunner, og egne ikoner. Fint om noen har lyst til å sende meg en melding med tilbakemelding. Kaller meg Tailzo på PSN også.

Nice. Kas program brukte du?

Takk for kommentaren. Jeg tegnet alt med tablet i Flash 8. Så exporterte jeg som png bilder, unntagen bakgrunnene som var jpg. Her er noen av ikonene:

sofar_icons_ps3.png

 

Noen av de ble endret på slutten da. Innmari mange man må tegne. Tok meg ca et par uker, siden jeg har full jobb vedisden av. Men så vant jeg et spill ved hjelp av denne da.

Lenke til kommentar

Tailzo, meget bra. Det er faktisk det tredje beste themet jeg har sett så langt, bak det som er default og det andre Sony kom med når nye themes ble mulig. Jobber du med design/tegning?

 

PS3 Magic følte jeg hadde bare stjålet velkjente ikoner her og der, og smashet dem sammen i et halvfint, men ikke så gjennomført theme.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Tailzo, meget bra. Det er faktisk det tredje beste themet jeg har sett så langt, bak det som er default og det andre Sony kom med når nye themes ble mulig. Jobber du med design/tegning?

 

PS3 Magic følte jeg hadde bare stjålet velkjente ikoner her og der, og smashet dem sammen i et halvfint, men ikke så gjennomført theme.

 

Selfølgelig har jeg tegnet de fra bunnen av selv, ellers hadde de ikke vært mine. Jeg unnlot å tegne nye ikoner til mappe for musikk / video / bilder, musepeker og noen andre småting, men det aller meste er tegnet helt selv.

 

Tredje beste? Jeg tar det veldig positivt. Tusen takk for den kommentaren. Med dette themet vant jeg en konkurranse for Playstation nation podcast, så jeg får et undertegnet spill av nyoppretede "Eat, Sleep, Play". Jeg jobber ikke aktivt med design / tegning, men jeg gjorde det i en periode. Jeg slutten fordi jeg synes ikke det var så ålreit å bli bedt om å lage en hel webside klokken seks om kvelden, og ha den ferdig morgenen etter. Jeg liker best å jobbe i normale tider, så nå er det kun en hobby.

Endret av Tailzo
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...