MetroN Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 d va et dritt bra spill. jeg fikk d til jul. runna d to daga etter. måtte bytte d var feil med cd-keyen! d va dritt. jeg runna det på veteran da... play time va bare 10 timer da geek vett. enig graffiken va konge! noen flere som har runna det på veteran eller?? Ja, har runda det på veteran. Sleit du på HEAT eller?
vStyle Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har også runda det på veteran. Jeg har fortsatt mareritt om Heat ;_;
MetroN Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har også runda det på veteran. Jeg har fortsatt mareritt om Heat ;_; Ja det var vanskelig! Måtte søke etter walktrough på google.
Griffin Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Noen som har fått gullkammo på våpnene sine? Hvordan er det man oppnår dette? En annen ting... noen som har fått fullført team deathmatch challengene? Dvs. vinne 5 TDM matcher og være overall highest score på en tdm? Jeg har vært med å vunnet bøttevis med tdm og jeg har ved flere anledninger vært overall highest score...men jeg har ingen seire registrert i challengene og heller ingen overall. Dette er på servere som jeg har fått andre challenger av.
Crysis Fan Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 humm... første inntrykk?...... DET VAR HELT SINNSYKT RÅTT ALLE DE VÅPNA!!!! SINNSYK GOD GRAFIKK... DET HADDE ALT!
MetroN Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Noen som har fått gullkammo på våpnene sine?Hvordan er det man oppnår dette? En annen ting... noen som har fått fullført team deathmatch challengene? Dvs. vinne 5 TDM matcher og være overall highest score på en tdm? Jeg har vært med å vunnet bøttevis med tdm og jeg har ved flere anledninger vært overall highest score...men jeg har ingen seire registrert i challengene og heller ingen overall. Dette er på servere som jeg har fått andre challenger av. Du må først ha fått høy nok grad/level før de registreres. Hvis du har høy nok grad/level, tror jeg du spiller på unrankede servere.
binko Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Når vi snakker om det; Er det noen måte å se om en server er ranked utenom "hvis det ikke står Hardcore i servernavnet" eller joiner serveren og ser..? Fikk tips om at det var hvis den var "dedicated" så er den ranked, men det stemmer hvertfall ikke...
Griffin Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Noen som har fått gullkammo på våpnene sine?Hvordan er det man oppnår dette? En annen ting... noen som har fått fullført team deathmatch challengene? Dvs. vinne 5 TDM matcher og være overall highest score på en tdm? Jeg har vært med å vunnet bøttevis med tdm og jeg har ved flere anledninger vært overall highest score...men jeg har ingen seire registrert i challengene og heller ingen overall. Dette er på servere som jeg har fått andre challenger av. Du må først ha fått høy nok grad/level før de registreres. Hvis du har høy nok grad/level, tror jeg du spiller på unrankede servere. Får nok ikke høyere rank... det er bare å fullføre challenges som gjelder... Forøvrig fant jeg ut av det. Jeg spiller stort sett utelukkende Hardcore, og de to challengene gjelder vanlig tdm. Prøvde det og det funka...men det er gøyere med hardcore...
ht! Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 en ting jeg ikke sjønner er derre pcene som er på banene... jeg har 16 av 30 hva er de til?
Vice Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Du får diverse unlocks/cheats etterhvert som du samler dem. Noen er mest for morro skyld mens andre igjen er mer nyttige. Dersom du trykker escape mens du spiller kan du finne menyvalget for cheats.
MetroN Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Får nok ikke høyere rank... det er bare å fullføre challenges som gjelder...Forøvrig fant jeg ut av det. Jeg spiller stort sett utelukkende Hardcore, og de to challengene gjelder vanlig tdm. Prøvde det og det funka...men det er gøyere med hardcore... Enig!
uk187 Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Konge spill Er på Lv 36 men en ting jeg lurer på er hvordan jeg får G3 til å skyte fler skudd om gangen, siden det blir litt slitsomt å trøkke ned musa hver bidige gang jeg skal skyte fler skudd, har gjort en del challenges, men går litt treigt med G3, konge bra våpen, skikkelig presis, men har sett folk skyte fler om gangen, så lurte på om noen av dere som veit
andi_c Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 (endret) Det går ikke å skyte flere om gangen med G3 på multiplayer(hvertfall på PC), du må bare klikke raskt på museknappen... Endret 6. januar 2008 av andi_c
MetroN Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Dessverre. G3 er stilt inn som singel-shot only. Du får trykke fort Er foresten på level 50 og noe.
uk187 Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Fikk meg CoD4 på fredag, har runna singelplayern og driver på med Multiplayer nå, er rank 24. Som sagt... Dersom du har sittet 24 timer siden du begynte mp og ikke har rørt singleplayeren og kun fått veldig gode omganger... så burde du hatt rank 10... Etter de første fem rankene, så burde det vært 4-5000 XP for å gå opp i rank. Evt. at en del challenges hadde vært obligatorisk for neste rank... Du trenger ikke såå mye xp for å gå fra 5-6 i rank, er Lv 36 og du trenger rundt 3000 xp for å komme videre..
Griffin Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Fikk meg CoD4 på fredag, har runna singelplayern og driver på med Multiplayer nå, er rank 24. Som sagt... Dersom du har sittet 24 timer siden du begynte mp og ikke har rørt singleplayeren og kun fått veldig gode omganger... så burde du hatt rank 10... Etter de første fem rankene, så burde det vært 4-5000 XP for å gå opp i rank. Evt. at en del challenges hadde vært obligatorisk for neste rank... Du trenger ikke såå mye xp for å gå fra 5-6 i rank, er Lv 36 og du trenger rundt 3000 xp for å komme videre.. My point exactly... 3000 xp er det som burde tatt deg fra rank 2 til 3... ikke 36 til 37. Det var alt for lett å komme opp i rank.
Xtra Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Dette er da altså Ikke BF2, selv om spillets rankingsystem helt klart er influert av det. Men jeg er enig med deg at rankingen er for kjapp til tider, da du fint kan klare rank 1 til 55 på 1 uke, i motsetning til BF2, hvor det tar laaaaang tid Er vel rank 53, men det har stoppet litt opp, jeg driver å stresser med å få gullkammo på shotguns, trenger fortsatt en 30-40 HS til og da med den haglen du har fra starten av.
MetroN Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg HATER all camo bortsett fra digital. Og jeg forstår ikke hvorfor de putta dealge inn i spillet. Den er stygg, stor og feit. Og ingen militære ville brukt den IRL. Christ, jeg hater den pistolen. Endret 6. januar 2008 av MetroN
Håvard Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Må si meg enig med MetroN her. Det er "Digital Camo" som er den eneste som ser bra ut. Og Deagle er også irriterende. Synes ikke den passer inn, og den ser ut som en firkanta boks. Har fått ett inntrykk av at den bare er kasta inn i siste liten som en bonus på lvl 53 eller hva det nå er...
MetroN Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Selvfølgelig, hvis det er noen som liker Desert Eagel, så for all del bruk den. Jeg sier bare min mening. Og jeg foretrekker 1911.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå