Gå til innhold

Folk som slenger ut noob uten grunn


Anbefalte innlegg

Jeg synes dere hadde en ganske idiotisk samtale. Han sa kanskje mye dritt, men jeg hadde også blitt forbannet av den sarkasmen der rett opp i trynet :p

 

Uansett, folk vil ha epics fordi det er noe man kan være stolt av :) Sånn ser jeg på det i alle fall. Det er blitt sånn at epics er kult, og det er liksom best uansett (Men sånn er det ikke alltid)

 

Uansett, jeg synes folk burde bli mere hyggelige. Jeg var en typisk drittunge på Ravencrest før, skulle ALLTID lage bråk og kødde med alt. Men så begynte jeg å bruke ord som "Thank you", "Have a nice day", "Good luck" ol. mer, og jeg føler meg faktisk bedre =)

Om du spør om du kan bli med en gruppe som skal i en instance, og de sier de ikke trenger deg, så funker det flott å si "I see, have fun in there mates!". Istedet for noe som "Omg, you noob! You suck" sånn piss fordi du ikke får være med.. Yeye, føler meg bedre etter å ha ønsket noen lykke til. Og det har hendt et par ganger at de ombestemmer seg når de ser at jeg er hyggelig og sier ting som "Oh, i can get you a spot! Hold on".

Dere burde prøve det alle sammen, alltid vær hyggelig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vel mer feilaktig å si av deg at en ting med epic quality er verdt 200+g.

Den roben der har for en "normal" spiller en verdi på rundt 30g. Den er rett og slett ikke noe bra i det hele tatt.

Så du hadde feil, og whiner'n hadde rett. Han oppførte seg som en drittunge, men det er sikkert fordi at for mange drittunger spiller wow. :realmad:

 

Kanskje du har sjekket og sett at nightblade ligger ute til 300g..? so?

For det første er det verdt 10x mer enn roben din, og for det andre så kan man legge ut en ting til 5000g, men det betyr ikke automatisk at den er verdt det.

Det var et eksempel. Det ligger MASSE epics ute på AH. Og jeg sier det en gang til:

FARGEN SENDER PRISEN VOLDSOMT OPP

Nettopp fordi det er status å ha epic. Hvis andre ikke har sett det før så greit. Min erfaring (basert på priser jeg har sett på 4 forskjellige realms) er at epics er automatisk dyrere. Dette er min erfaring og derfor sier jeg det fordi jeg vet ikke bedre. Og ingen har overbevist meg akkurat.

Lenke til kommentar

Tro meg, det finnes så UTROLIG mange idioter på det der spillet som slenger rundt seg slike bemekrninger som "noob". Om du dreper en paladin ved å bruke fear et par ganger er det første (macroen, vil jeg tro) han sier etter duellen; "noob". Gjør du en feil i et 5-man instance er auto-messagen der igjen. Noob!

 

Personlig kan jeg ikke fordra det der lille ekle ordet der. Fjortisser som tror de er mye bedre enn deg, og skal bevise det med å "skjelle deg ut" gjør meg kvalm. :p

Lenke til kommentar
FARGEN SENDER PRISEN VOLDSOMT OPP

Hva fikk du solgt den for?..

 

Sikkert 200g... laf.

 

Fargen bestemmer prisen, nå har jeg hørt det også :D

 

som sagt tidligere så skal jeg si ifra hva jeg får solgt den for. Men det blir lite spilling de neste dagene så jeg sier ifra når det har skjedd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Hvis dere liker det eller ikke, så stiger prisen når fargene forandres. Green items som har blitt blues -> høyere pris, selv om det er samme stats. Folk vil også ha "epix" i gearet sitt og derfor betaler man gjerne litt ekstra for itemen.

 

"noobs!"

Lenke til kommentar

jeg sier ikke at epic items automatisk gir flere hundre gull, men som Stinkey sier, purple colour gir den en pris boost. Lav lv epics selger ikke alltid like godt, men han får greit en 100g+ for den. (snakker for min egen server Khadgar) som forøvrig er skammelig dyr på det aller meste.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Grei whisper jeg hadde:

 

"hi i hear u can craft thick netherscale breastplate?"

 

meg: "Yes I can. My crafting fee is at 180g." (som forresten var veldig billig)

 

"ok, but nether is only worth 100"

 

meg: Well, I charge 180.

 

"then GL HF cratfing in NOOB!"

 

skulle svare men han hadde meg allerede på ignore.

Lenke til kommentar

Skal holde meg til de ordene som står i topic som er veldig sanne "Folk som slenger ut noob uten grunn". Spiller cs og har gjort dette i noen år. Så blir ordet misbrukt til pokker, blir en f.eks kniva så blir han kalt noob selv om det er 28 strk mot han og han har den beste statsen.

 

Trodda at "noob" var betegnelsen på nybegynner. Noe du kan kalle en som springer rundt på mappet med siktet i taket. og ikke får drept en person.

 

Men jeg vet ikke jeg :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...