Gå til innhold

CoD4 vennetråd [PSN]


OscarWoHA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg vil egentlig ikke si at det tar så utrolig lang tid til å komme seg på en server. Vertfall vis du har Splinter cell double agent å spiller det online. Der må 3 fra Spy og 3 fra Elite Squaden godta for å spille, å når alle stikker når de kommer inn på elite squaden og ikke spy gruppa...så kan det ta eeeevig....cod4 med andre ord..bare vent 30-40 sec så er det noe som dukker opp. Å du er da trossalt med i samme server helt til du eller host stikker.

Lenke til kommentar

Går det ann å dele opp slik at vi kan separere dem som spiller på amrikanske og europeiske server ? Akkurat nå som det ikke har kommet patch til europa enda så tror jeg det er noen som spiller på amrikansk.

 

Jeg spiller hvertfall på amrikansk server og har psn:Vegpeg

Lenke til kommentar
Tre gubb fra Trondheim kan legges inn, vi spiller under Clan-taggen "Trex", Norges minste CoD-clan (og en plass midt i mellom den dårligste og beste).

 

FrodeBS (undertegnede)

KentRBJ

Bj0rgmo (0=null)

 

Prekes......

Jåo! Trønder her og, jeg legger dere til! :)

 

PSN: Tharos

 

trondheim her å psn: foork

 

legg meg til (om dere vil), jeg er for lat :p

Lenke til kommentar
Har bestilt COD4 fra VGP og lurer på om det er sånn at man velger mellom amerikanske eller europeiske servere?

 

Eller kan jeg bare spille på den amerikanske siden spillet er kjøpt fra amerika?

 

Akkurat nå har amrikanske serveren en update høyere enn europeiske (etter hva jeg har forstått), så vi kan ikke spille sammen. Det skal vist forandre seg så raskt de får oppdatert de europeiske serverene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...