Gå til innhold

Hvordan komme seg til Outland


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan reise dit som lvl 58, eller du kan bli summonet dit (uansett lvl). Ikke stort vits i å dra dit før 58 men.

 

vis du er litt flink til å trene proffesions så har du stor nytte av å ta deg en tur til outlands på lvl 50, kjedlig å måtte vente 8 levler med å få skinning 300+ foreksempel

Lenke til kommentar
Ikke stort vits i å dra dit før 58 men.

 

Er jo finfint å ha hs i Shattrath før man kan lvle i Outland. Har man hs til alle de store byene :)

Jepp, har selv hatt hs i Shatt siden lvl 43. Genialt! Går mye raskere å reise fra f.eks. Thunder Bluff til Undercity nå.

 

Og hvis du gidder å corps-runne deg frem til en del av de andre "byene" i outland, finnes det mange npc's som selger mye fint (også til folk under lvl 60).

Lenke til kommentar
Ikke stort vits i å dra dit før 58 men.

 

Er jo finfint å ha hs i Shattrath før man kan lvle i Outland. Har man hs til alle de store byene :)

Jepp, har selv hatt hs i Shatt siden lvl 43. Genialt! Går mye raskere å reise fra f.eks. Thunder Bluff til Undercity nå.

 

Og hvis du gidder å corps-runne deg frem til en del av de andre "byene" i outland, finnes det mange npc's som selger mye fint (også til folk under lvl 60).

Hvis jeg ikke husker feil så må man jo da bestemme seg for Aldor eller Scryer for å kunne sett HS i Shattrah.

Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Du er vel fortsatt notral hos begge? Jeg var i scryer stedet med alliance magen min for a trene enchanting.

Kan bare svare for Horde, men jeg ble Friendly hos Scryer av å snakke med en Scryervakt i Shattrath på en level 37-alt. Jeg har ingen Aldor-reputation. Vil tro at dette ikke har noen innvirkning på mitt senere valg mellom Aldor og Scryer, selv om man ikke lenger er nøytral hos begge (vel, jeg er på sett og vis "nøytral" med Aldor fortsatt).

Lenke til kommentar
Du er vel fortsatt notral hos begge? Jeg var i scryer stedet med alliance magen min for a trene enchanting.

Kan bare svare for Horde, men jeg ble Friendly hos Scryer av å snakke med en Scryervakt i Shattrath på en level 37-alt. Jeg har ingen Aldor-reputation. Vil tro at dette ikke har noen innvirkning på mitt senere valg mellom Aldor og Scryer, selv om man ikke lenger er nøytral hos begge (vel, jeg er på sett og vis "nøytral" med Aldor fortsatt).

Du kan ikke bli friendlyved og snakke med en av guardene.

Regner med at du fikk " you are now neutral with scryer" siden det pleier og skje når du snaker med en fra en faction du ikke kjenner fra før

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...