Gå til innhold

Diskusjon rundt Nutel Kill Bill student samt utsendelse av simkort/ ikke mottatt simkort.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan ikke klage, jeg var to måneder uten abbonnement pga dustene i Nutel. Kunne bare sende sms fra telefonkatalogen.no Er nå lykkelig abonnement hos OneCall. Håper det ordner seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det dumme er jo bare at en ikke kan motta svar fra dem som sender sms da. Jeg har omtrent vært uten abonnement siden midten av oktober da netcom abonnementet mitt, uten forvarsel, ble sperret.

Skrevet
Det dumme er jo bare at en ikke kan motta svar fra dem som sender sms da. Jeg har omtrent vært uten abonnement siden midten av oktober da netcom abonnementet mitt, uten forvarsel, ble sperret.

Denne tråden handler vel forsåvidt om Nutel sitt KillBill Student abbonemang.

Jeg ville ha ringt kundeservice til OneCall og snakket med dem, svar via e-post tar alltid lang tid.

Skrevet
noen som har blitt portert over? fikk beskjed om 13:00 idag.. men enda ikke flyttet over..

 

yepp, vi sitter 5stk på universitetet her og er passe forbanna... ring kundeservice og post svar :)

Skrevet
har vi tro på at det blir fikset idag??

 

Håper det, snakket akkurat med Studentkortets kundeservice. De visste ikke hva problemet var, bare bekreftet at jeg var satt opp til portering i dag klokken 13:00. Hun skulle finne ut av det å ringe meg opp igjen.

 

Kan poste oppdateringer her.

Skrevet

Fikk beskjed om at det var sannsynligvis kø i systemet.

Men jeg skulle bare skru mobilen av og på noen ganger utover dagen...

Skulle sannsynligvis gå i orden i løpet av dagen... Så får vi se

Skrevet
Fikk beskjed om at det var sannsynligvis kø i systemet.

Men jeg skulle bare skru mobilen av og på noen ganger utover dagen...

Skulle sannsynligvis gå i orden i løpet av dagen... Så får vi se

 

Nå funker det! NICE!!

 

Gratis mobile=)=)=)

Skrevet
gratulerer. prøvde akkurat funket ikke for meg. tror du det hjelper å ringe de eller er det ikke vits?

 

Har snakket med tre stk. nå og alle sitt virker. Bare sett i simkortet og restart telefonen.

Skrevet

fantastisk.. jeg fikk beskjed om at jeg ikke var juridisk eier. og at det stod på et navn. Aldri hørt navnet før, samt at jeg ER juridisk eier. hun på studentkortet ringer meg opp igjen snart... herregud!!

Skrevet

Mitt funker også, ble litt skepisk første gang, for jeg fikk ikke noe signal, men en kjapp restart av telefonen, og alt ble bra, og ikke minst "gratis" ... Gleder meg til å bruke telefon nå, må bare holde meg unna grps og edge :p

Skrevet (endret)

Da er det bare å fortsette å vente da... Ringte de rundt 15:30 og de sa de hadde tekniske problemer, men de lovte at det skulle fungere i løpet av dagen. Men nå har de lovt mange ting til meg før. Dette er vel den 3. datoen jeg har fått, men denne gangen LOVTE de det! Har mistet all respekt for firmaet hvertfall av flere grunner. Men de er ganske raske til å svare på telefonen, men ikke e-post (måtte gjøre det litt ontopic igjen :p )

 

Edit: NÅ er jeg sur!

 

"Flytting av ditt mobilnummer til Nutel er startet. Ditt ye SIM-kort er aktivt fra 06.12.2007 13:00. Nutel"

 

Fyyy fader, gjett om de skal få en telefon fra meg i morra! I dag var det 11 uker siden jeg bestillte og da blir det 13 uker den 6. desember. Dette er altså den 4. datoen jeg har fått fra nutel...

Endret av LaStrada
Skrevet

Endelig.. Bestilte i aug/sept og gikk over kl.13 den 21. uten problemer. Det har vært laaaang venting, men det er det vel verdt! :) Har ikke fått noe reklame ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...