Gå til innhold

Avgjørende valg av skjerm (Samsung 226BW vs. CW)


Explorer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå ser jeg at flere her sier at du skal være heldig vis du får BW med S-panel nå, har faktisk lest om mange som har kjøpt de siste ukene og faktisk fått S-panel, så tror nok at samsung fremdeles holder på å lage de til BW.

 

Stemmer det ja, i en annen tråd her på forumet hvor 226BW blir diskutert var det en person som akkurat hadde fått skjermen fra Amentio, og etter å ha åpnet skjermen fysiskt funnet ut at det var S-panel.

Fem minutter etter å ha lest dette bestilte jeg en slik skjerm, får den med S-panel og pris på 2300 kroner så er jo det et veldig godt kjøp.

Tror ikke jeg blir å åpne min da, lever i den gode tro om at jeg har et S-panel, og er lykkelig fornøyd med det. :p

 

 

ser at svenskene skryter noe innmari av hp en??

hp skjerm

 

Hadde gått for detn istede for 226bw......

 

Har lest den tråden der ja, og har sett HP-skjermen live (noe jeg ikke har med Samsungen). Den er jo uten tvil nydelig å se på (så den på Electroworld), men i den virkelige verden så tror jeg ikke den ville vært så bra for meg. Har noe greier de har slengt på veggene i leiligheten som de kalte vinduer. Aldri hørt om det før, men kommer ofte et irriterende lys inn der, kalt "sol". :tease:

Ihvertfall, HP-skjermen er glossy, noe jeg ikke hadde lyst på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...