Gå til innhold

Nye PC komponenter for Crysis!


Anbefalte innlegg

Fikk prøvd ut Crysis demoen for en del dager siden, men får ikke utnyttet grafikkmulighetene i spillet med oppsettet mitt(se signatur). Kjører VISTA, og innstillingene i Crysis var sat på Medium, og oppløsningen var sat på 1204x1280 og ytelsen var mildt sagt dårlig.

 

Tenket jeg skulle bytte ut komponentene og bare beholde kabitettet, dvdrommen og harddiskene med dette oppsette! Vil grafikkortet duge til å kjøre spillet på High eller må jeg gå for ULTRA utgaven av grafikkortet!

post-43894-1194367857_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

8800gt er et bedre skjermkort som nevnt før, det er 1000,- billigere enn det du har satt opp og det er en god del bedre...

Hvorfor valgte du et så dyrt GTS forresten, en kan få de rundt 800-1000,- billigere...

 

 

Dessuten ville jeg ha skiftet hovedkort til et basert på chipsetet X38, hvis X38 blir for dyrt kan en velge et basert på chipsetet P35. P965 som du har satt opp er et aldrende chipset...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Takk for gode svar godfolk. Siden jeg ikke finner noen nettbutikker som selger 8800GT så må jeg venet noen dager med kjøpet. Fant ut også at jeg skulle bygge alt fra bunnen av så da tenkte jeg å selge gamle PC`en min.

 

 

Hvor mye kan jeg forvenet å få for den (PC`en i signaturen) samt inkludere en Retail versjon av Vista Business 64bit?

Lenke til kommentar

Crysis SP hakker på medium for meg. Ikke intenst, men kan tenke meg at fps er på rundt 30-35 til tider. Og kansje sånn 50 - 55 fps på det høyeste. Glatt gikk det iallfefall ikke.

 

Nå har jeg Q6600

4 GiB ram

XFX 8800GTS 320

 

Specsa mine står i signaturen min. Men uansett, bare medium grafikk på meg :(

Lenke til kommentar

Vista du kjører? Var akkurat det oppsettet jeg tenke jeg skulle investere i da det er nettop det jeg får når jeg gamet Crysis demoen, men det var uspillbart i mine øyne , fikk mellom 15 -20 fps. Blir da lite vits for meg å investere i samme utstyr som du har hvis Crysis ikke blir dratt på High settings! Kanskje med at demoen var en tidlig demo? Satse på at fullversjonen støtter SLI da jeg skal ha meg to stk 8800GT!

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Demoen støtter det ikke. Men skulle virkelig bli overrasket hvis ikke selve spillet støtter det.

 

 

SLI-oppsett skal også få bedre ytelse og kompatibilitet. Både DX9, DX10 og OpenGL-titler skal få høyere ytelse under SLI. Blant annet kan Team Fortress 2 nå kjøres i SLI, men det er derimot ingen SLI-støtte for Crysis enda.

 

Ang. de nye driverene til Nvidia. Og sist jeg sjekket så har gamer fått tak i en butikkversjon av Crysis. Så blir vel bare å vente på SLI support for now.

Lenke til kommentar
Vista du kjører? Var akkurat det oppsettet jeg tenke jeg skulle investere i da det er nettop det jeg får når jeg gamet Crysis demoen, men det var uspillbart i mine øyne , fikk mellom 15 -20 fps. Blir da lite vits for meg å investere i samme utstyr som du har hvis Crysis ikke blir dratt på High settings! Kanskje med at demoen var en tidlig demo? Satse på at fullversjonen støtter SLI da jeg skal ha meg to stk 8800GT!

 

Skal sies at du vil få kjørt alt på max i crysis uansett hvilket skjermkort du kjøper deg i dag. For det er ingen som drar det med over 50fps med alt på max.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...