Gå til innhold

Lurer på å kjøpe Asus geforce 8800gtx768mb skjærmkort å trenger no hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg lurer på å kjøpe Asus Geforce 8800gtx 768mb skjermkort og lurer på om dere tror det passer i min data?se signatur for å se hva slags komponeneter jeg har

Endret av Lightboy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket kabinett er det du har? Kan ikke finne det i signaturen din. :)

Skjermkortet er ca 26 cm langt, mer eller mindre. Men er det ikke bedre å gå for to 8800GT? Et kort yter omtrent det samme som GTX, og det er over to tusen billigere. Men vær obs på at det gir seg litt etter i høye oppløsninger. I alle fall på tester på nettet.

2x8800GT i SLI er ikke noe dumt alternativ. I spill som støtter SLI vil dette gi en større ytelsesøkning enn f.eks et 8800GTX. Og så er det som sagt mye billigere da. :)

Skrevet

Takk for svaret bare et kansje dumt spørsmål men hvor kan jeg set kabinettnummeret?:-) Tror jeg har et medium tower men er ikke sikker.Så gts skjærmkorta gir seg litt? visst ikke så kan d være jeg går for 2 sånne i stedet.Jeg har ati radedon 1950xt nå men ønsker å få sparka i gang slimodusen i gjenn med ett eller 2 directx 10 skjærmkort.Jeg er nok en litt kresten type:-)

Skrevet (endret)

Det kommer en oppgradert versjon av 8800GTS også da, om ikke så altfor lenge. Basert på G92, det vil si 65nm. De skal visstnok yte bedre enn dagens GTX. Kan jo være verdt å vente på, men vil vel ikke komme før mot Jul/januar tider. Du må også regne med å måtte betale opp mot 3500-4000 kroner for et slikt kort. :)

Er ikke sikker på hvor man kan få sett hva kabinettet heter. Men som regel pleier produsenten å står utenpå et sted, i alle fall et sted på kabinettet. :wee:

Edit: Skriveleif.

Endret av LockBreaker
Skrevet

Her er kabinettet jeg brukeraopen

Jeg målte inni og kom frem til at d er rund 40cmlangt inni.Håper bare at det går med 2 skjærmkort.De står non mål på siden men de er ikke så lette å skjønne sek på.kanske dere kan finne ut av de:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...