Eirik89flo Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 (endret) Når jeg starter call of juarez så kommer det opp et vindu der det står crashexit: the thread attempted to read from or write to a virtual address for which it does not have the appropriate access. Hva betyr det? hvordan kan jeg fikse det? Mvh Eirik Endret 5. november 2007 av Eirik89flo
Eirik89flo Skrevet 5. november 2007 Forfatter Skrevet 5. november 2007 jeg fant en side der det kanskje står hvordan jeg kan fikse det, men skjønte det ikke helt, noen som gidder å sjekke det? http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/aa363082.aspx
Eirik89flo Skrevet 5. november 2007 Forfatter Skrevet 5. november 2007 Når jeg starter call of juarez så kommer det opp et vindu der det står crashexit:the thread attempted to read from or write to a virtual address for which it does not have the appropriate access. Hva betyr det? hvordan kan jeg fikse det? Mvh Eirik noen som vet det eller?
nYkk Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Når jeg starter call of juarez så kommer det opp et vindu der det står crashexit:the thread attempted to read from or write to a virtual address for which it does not have the appropriate access. Hva betyr det? hvordan kan jeg fikse det? Mvh Eirik noen som vet det eller? Trenger ikke bumpe tråden heller, men det ser ikke ut som om noen har peil, eller så har de rette folka ikke logga seg på enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå