Gå til innhold

3dmark2001.se


mafiamann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har en xp2000, a7n8x delux, sap. 9700 pro, 512 twinmos/winbound ddr brikke. og fikk 12180 i 3dmark. default settings..

jeg har registert den da.. så den fikk med alle 4 games osv osv...

er dette bra ??

 

Nei, dette er ikke bra. Det normale med din hardware vil være på rundt 14000. Jeg hadde identisk hardware som deg (før jeg oppgraderte til XP2800+) og da fikk jeg 14050 uten noen form for overklokking. Nå får jeg litt over 16.000 (med overklokking) :D

Lenke til kommentar

Slapp av, har et tilsvarende oppsett, dog med litt mere ram og et Hercules 9700 pro kort, får ca samme scoren! Setter du innstillingene i Direct3D på ytelse, slår av waiting for vertical sync, slår av progz som kjører i bakgrunnnen, runder du lett 13000.

 

Ikke beskymre deg så mye om scoren i 3dmarks'n, vi får vel ikke så veldig mye mer ut av systemet som vi har, uten å overklokke/skifte cpu.

 

12000-12500 default er en normal score!

Ca 13000-13200 får du ved å tweake litt i innstillingene!

Lenke til kommentar

takk skal dere ha, for alle svar. jeg har allerede tweake littegran da..

før scroren var 10200. men jeg økte agp volten til 1.6 fra 1.5. og satte performance fra optimail til Agressive i biosen.

 

og gikk da opp fra 10200 til ca 12200, men det beste er at fps i ut2k3 er blitt en del bedre... men det har kanskje noe med den nye patchen og gjøre også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...