Croyfer Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 Du skjønner sikkert hvilken jeg mener - en mann alene på en øde øy - av og til skjer det .no som f.eks at han får flaskepost :=) Noen som har den og kan sende den til meg eller har en url? Den screensaveren roxXX jo :=) Vil gjerne ha tak i den :=)
sedsberg Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 Den saver'n rocker! Husker vi hadde den på skolen (VK2 Datateknisk). Var flere (inkl. lærer'n) som stod å så på den i omtrent det uendelige. (Hele friminutter o.l.). Husker desverre ikke navnet på den engang
BBC Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 Dere tenker på Johnny Castaway - utgitt av Sierra - nå gratis. Enjoy!
Wazzabazza Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 Dere tenker på Johnny Castaway - utgitt av Sierra - nå gratis. Enjoy! Tusen millioner takk!! Jeg har også lett etter denne i ufattelig lang tid! Men siden jeg ikke vet hva den heter så blir det jo et problem å finne deg da. :o
SirHartge Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 funker jo ikke i XP.. Les her: http://web.onetel.net.uk/~gnudawn/johnny/d...ownload.html#xp
Croyfer Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Skrevet 2. februar 2003 Søk på forumet, har vært oppe før Bra svar - det hjalp meg mye :-?
BBC Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 Bra svar - det hjalp meg mye :-? Ikke bry deg om han - jeg hjalp deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå