Gå til innhold

Ikkje meir brus på meg nei!


Kaksa

Anbefalte innlegg

hmm, no har eg faktisk sluttet å drikke brus, i morra tidleg er det nøyaktig to uker siden sist..

men, kva kan eg drikke i stede for brus?

vatn er kjedlig

melk er bare til frokost/kvelds

juice drikker eg masse av allikavel

saft er bare på skulen

alt med alkohol er ikkje ho mamma gla for =/

trenger noko til å erstatte brusa med, på f eks lørdagskveldane mine..

blir litt kipt å sete me vatn...

nokon forslag?

 

-Kim-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Farris er valget! Selv drikker jeg nesten aldri brus, istendefor har jeg begynt å drikke farris. I begynnelsen synes jeg det var inni helvete elendig, men nå blir det bare bedre og bedre. Det som også er positivt med farris, er at du imotsetning til brus hvor du heller innpå hele tiden, drikker når du er tørst.

Lenke til kommentar

Er det ingen som har tenkt på den lille, beste (som jeg drikker ALOT av, nam nam)

 

IS-TE!!!! :yes:

 

Det er dødsgodt!!! :o :D

 

Sitron is-te er ikke så godt, men fersken RULER!

 

 

HAr dere ikke hørt om dette før da?

 

 

nammenam, nam!

 

Også et annet forslag er lys-kakao, fra tine.... DRIT godt, du finner den i frysedisken...

 

 

men IS-TE er tingen :woot::woot::woot:

Lenke til kommentar

is-te er et godt valg.. men TE!! :woot: vanlig te! ok, så den er varm.. men det er kaldt ute så da passer det fint..

 

te er billig og vann er gratis.. strømmen er det værre med, men jeg kanke tro man bruker så mye strøm på å koke opp en kanne vann.. hvis man da også heller alt vannet i en termos, så holder det seg jo varmt en stund!

blåbærte er å foretrekke! helst fra London fruit and herb company! Den teen eier!! uten koffein though, men smaker mmmm!! :D

 

dessuten blir sikkert mamma veldig stolt hvis du begynner å drikke te! :wink: (med mindre hu er kaffemenneske..)

Lenke til kommentar

øhhh ehhh WTF? hva er da vitsen? må jo ha noe "gass"...  

nei sverger til å tygge luxus instant kaffe rett fra boksen.

 

Neida, men te uten koffein da.... :(

 

hvorfor må man ha koffein i alt man drikker da? ser ikke vitsen i det.. han spurte etter noe som kunne erstatte brus.. ikke etter noe som hjalp til med å holde han våken!?

 

greia var ikke det at pga at det ikke er koffein i så MÅ man drikke slik te.. greia var at den teen rett og slett smaker utrolig godt!

Lenke til kommentar

TE er faktisk genialt, det er ikkje det tvil om.. :p

men, veit nokon kar masse det koster for dei 1l kartongane med fersken iste fra tine? gidde ikkje å gå på butikken å sjekke.. :p

mamma er foresten avhengi av kaffi, men likte ikkje den gangen eg kom heim og sa at kaffi ikkje va so gale viss ej hadde sukker i den.. :p

"da e d bedre me brus" var kommentaren til bake.. :p

men men, iste trur eg at eg skal kunne få ho til å kjøpe litt, vil ikkje sitte me varm kaffe/te til måltider, det kan eg heller drikke ellers..

nokon fler forslag?

P.s steik ka sugen ej e på brus!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...