Gå til innhold

Lav ps3 spill prioritering hos Elkjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller er det virkelig lav prioritering av ps3 spill hos Elkjøp? Hver gang jeg er der, er de samme gammle spilla i hyllene, ingen av de som er kommet den siste tia er der. Må bruke cdon for å skaffe de nyeste... Hver gang jeg får Elkjøp avis er det aldri reklame for ps3 spill heller? Er det bare Elkjøp her i Molde som er treige eller er det flere som har lagt merke til dette...? Har faktisk spurt om flere spill i butikken og jeg får som regel svar at de er usikker på om de skal ta inn det spillet jeg spør om... :nei:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også merket det her, hver gang jeg reiser til elkjøp i arendal er jeg veldig skuffa over utvalget.. spaceworld og expert her i byen har ihvertfall alltid det nyeste av det nyeste på release=)

Skrevet
jeg har også merket det her, hver gang jeg reiser til elkjøp i arendal er jeg veldig skuffa over utvalget.. spaceworld og expert her i byen har ihvertfall alltid det nyeste av det nyeste på release=)

Grimstad?

Skrevet

Nå bor jeg i lille sandnessjøen så har ikke fått sjekka utvalget i butikk.

Men jeg får elkjøp reklame i posten og der er det så godt som aldri reklame for noe som har med ps3 å gjøre.

Eneste jeg har sett var at de en gang reklamerte for fifa 08 til ps3.

Skrevet

Platekompaniet har veldig godt og oppdatert utvalg i butikken jeg bruker (Majorstuen). Men Blu-ray-utvalget er forferdelig dårlig. Men butikken anbefales generelt på grunn av utvalg og gode priser.

Skrevet

Har merka meg dette jeg også.. de var flinke på release av PS3, men etter det så har PS3 blitt nedprioritert.

Jeg bor rett ved hovedbutikken på skårer og er innom titt og ofte. Veldig skuffende greier. Tipper de har en klinch med Sony eller en avtale med Microsoft.

Uansett veldig skuffende. Men, er jo bare elkjøp som taper på dette.

Skrevet

Appropos, er det noen som vet om Free Recordshop kun fører Nintendo og Playstation?

Var innom Gunerius senteret i Oslo, men på free recordshop hadde de kun spill fra disse 2, og jeg fant det litt merkelig de ikke har en 360 tittel.

Skrevet
Appropos, er det noen som vet om Free Recordshop kun fører Nintendo og Playstation?

Var innom Gunerius senteret i Oslo, men på free recordshop hadde de kun spill fra disse 2, og jeg fant det litt merkelig de ikke har en 360 tittel.

Var i en Free Recordshop i sentrum et sted for en stund siden. Der hadde de et par 360-spill på en liten hylle, mens Playstation 3 dominerte stort. Tror de hadde godt Nintendo-utvalg også.

Skrevet

Grimstad?

ja jeg bor i grimstad!:p

Skrevet

Var i en Free Recordshop i sentrum et sted for en stund siden. Der hadde de et par 360-spill på en liten hylle, mens Playstation 3 dominerte stort. Tror de hadde godt Nintendo-utvalg også.

Ikke meningen å disse noen, men kan vel umulig være god butikk å legge seg på de to selskapene foreløpig med tanke på spillsalg. Nintendo selger jo maskiner i bøtter, men har vel inntrykk av at endel av spillene selgere lite, og PS3 kan vel ikke akkurat skryte av et spillutvalg til å bli rik av heller. lol

Skrevet
Ikke meningen å disse noen, men kan vel umulig være god butikk å legge seg på de to selskapene foreløpig med tanke på spillsalg. Nintendo selger jo maskiner i bøtter, men har vel inntrykk av at endel av spillene selgere lite, og PS3 kan vel ikke akkurat skryte av et spillutvalg til å bli rik av heller. lol

Nå blir jo November en gull måned for ps3 eiere da! Kommer jo nesten for mange spill denne måneden! :D Men det gjør ikke noe. :D

Skrevet

Ja elkjøp suger. Skulle ha NHL08 og gikk til elkjøp siden det er den nærmeste butikken. Der hadde de NHL til alt unntatt PS3. Virket også som han som sto i spillavdelingen latet som han ikke hadde hørt om PS3 <_<

Skrevet (endret)

enig at elkjøp er trege på nye spill titler....unntaket er store titler som halo3 osv.

Ble overrasket over at jeg fant timeshift til 360 på release dagen hos elkjøp :)

Free record shop har aldri satset på xbox eller 360 titler så der gidder jeg ikke sjekke engang

Har vel ikke kommet noen titler på ps3 ennå som elkjøp synes er verdt å reklamere for ennå....burde satse på ratchet&clank da.....som jeg skal ha.

Endret av dudley.no
Skrevet

Elkjøp har dårlig PS3 utvalg, en venn av meg jobber der, og vi snakket med spill ansvarlig i butikken, han sa at importøren ikke tar inn noe særlig. Så det er importøren deres som er en Xbot, han/hun gadd ikke engang å ta inn et spill til PS3 som sjefen i den butikken ba spesifikkt om, ikke en kopi engang:(

Skrevet

EB games her i Bergen har som regel bra utvalg:) Og om man har flere spill man er ganske lei av kan man bytte de inn igjen mot 1 nytt feks. Jeg byttet 2 spill jeg var ganske lei av mot skate, da betalte jeg ingenting for det.

Skrevet
På tide å sende en klage mail til elkjøp med underskrifter...? :hmm:

Syns folk i stedet for å bruke tid og krefter på Elkjøp bør handle hos dem som har bra utvalg, priser, service og en viss kjærlighet for det dem driver med. Elkjøp fortjener ikke vår hjelp. De utvider nok uansett utvalget når det er solgt såpass mange konsoller at det fremstår som kommersielt nok i deres øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...