Gå til innhold

Gears Of War Pc tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et veldig mørkt område av single playern nå, act 2 nightfall.. så litt komplisert å ta tøffe screens, men IGN har jo masse screens dere kan se på:

Url til galleri: http://media.pc.ign.com/media/670/670283/imgs_1.html (bare trykk på et bilde for å sleppe å se "age restriced")

Eksempler:

gears-of-war-20071101062316865.jpg

gears-of-war-20071101062306943.jpg

Selvom jeg ikke syns screens yter rettferdighet.. det er noe helt annet å se blodet sprute (som faktisk er jævli tøft på dette spillet(jeg er ikke syk i hue nei:) )) enn å se det henge i lufta på screens..

Jeg synes det ser utrolig pent ut, og NEI, det er ikke crysis, men det trenger det absolutt ikke være heller. Crysis er et helt annet spill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er det verdt pengene?

Ja.

Det kommer jævla mange bra spill ut nå, så det kommer helt ann på hva du prioriterer eller har råd til.

Men har du sett frem til GoW, så kjøp det, det er jævli bra.

Jeg syns det kommer for mange spill nå, hadde egentlig ikke planer om å kjøpe GoW (skulle kjøpe Crysis og CoD 4) men jeg angrer ikke!

Får bare kjøpe alle tre istedenfor :p

Lurer på hvilket jeg skal konsentrere meg om på multiplayer.. Hmm ;)

Skrevet
Kan man spille singel player delen sammen? (co-op)

Det kan man, det er en stor del av "tingen" med dette spillet såvidt jeg har skjønt..

Selv har jeg ikke fått spilt noe som helst multiplayer i.o.m at serverne er riiimelig tomme nå, om det i hele tatt er en oppe før release ;)

Men koser meg masse med singleplayer forde.

Skrevet

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...