Ache Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Fra www.inflames.com "In Flames have been confirmed for the Hove Festival in Norway on June 27th 2008. For more info check: http://www.hovefestival.no " :D:D:D Noen andre som gleder seg? ^^
Snikpellik Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Står vel i Hovefestivalen-tråden for en stund siden, men fy faen jeg gleder meg! Hove i fjor var helt sykt bra og det samme med In Flames. Får håpe de spiller litt gammelt materiale.
Dusken Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Bor også laaangt unna. Kunne vært morsomt å få et møte med In Flames igjen. Blir nok en annen gang
Olum Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Kanskje jeg skal kjøpe dagspass den dagen. Har noen spm. til dette. 1. Hvor er det man sover når man har dagspass? 2. Når spiller In Flames? Klokkeslett? 3. Når går det busser til Oslo? Er det mulig for meg å komme meg tilbake til Oslo samme dag som konserten er?
Ache Skrevet 4. november 2007 Forfatter Skrevet 4. november 2007 Sove for dagspass? Ligger i ordet...er for en dag Så er det heimatt....Busser tror eg ikkje vil vere noe problem og klokkeslett tviler eg på er fastsatt allrede no
gard. Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 (endret) Noen som har peiling på om In Flames kommer til norge i anledning det nye albumet som skal bli sluppet? Hadde vært digg å fått dem med seg.. Endret 18. november 2007 av Blade-Bunny
SmeltNed Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Er ikke utenkelig de kommer til hove nettopp for å promotere nye albumet. Det kommer jo tross alt i april...
Olum Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Jeg håper egentlig ikke at de skal spille for mye fra det albumet som kommer. Whoracle, Clayman og Colony hadde vært tingen.
Effectiv Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 ÅRH! SÅklart må In flames komme til norge, men akk så langt i fra meg! Jaja. Jeg slår følge med en over. Sitter meg ned og griner! :O OGså BFMV? :O Fy søren så dårlig gjort
Snikpellik Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Jeg håper egentlig ikke at de skal spille for mye fra det albumet som kommer. Whoracle, Clayman og Colony hadde vært tingen. Hva med litt Reroute to Remain?
Kakebakelate Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 huff, jeg har lyst å se In Flames men jeg tviler på at jeg har penger til det.
gard. Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Jeg håper egentlig ikke at de skal spille for mye fra det albumet som kommer. Whoracle, Clayman og Colony hadde vært tingen. Hva med litt Reroute to Remain? Heller albumene Olum skrev enn R2R. Hadde jo vært artig å hørt nytt stoff live også da.
Shibiz Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg bor i Kr.Sand og holder meg trofast til Quart, men hvis In Flames kommer til Hove, går jeg til hove :S
Snorre Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Minner om at denne tråden omhandler In Flames deltakelse på Hove-festivalen. Hvor mye dere gleder dere til festivalen, og pratisk informasjon rundt selve festivalen hører hjemme i den generelle tråden om Hove. Noen off-topic innlegg slettet. Snorre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå