Gå til innhold

Burde vi redusere forsvaret og hæren ? og hva gjør egentlig staten ?


Anbefalte innlegg

Begge sider synes å ville ha denne diskusjonen stengt. Normalt stenger vi ikke tråder med mindre de bryter retningslinjene, men her er det faktisk en god del uønskede utfall på de siste sidene. Kortversjonen av reglene er "Diskuter sak, ikke person". Den lange versjonen finner dere i retningslinjenes punkt 1 og 2.

 

Her i Politikk og Samfunn er det altså folks argumenter og dokumentasjon (eller mangel på det samme) som skal være tema. Å kalle folk "knehøner", "spyttslikkere" eller "C&C-fjortisser" eller hva det måtte være er ikke tillatt og vil normalt føre til reaksjoner.

 

Jeg er litt usikker på hvorfor ingen av oss har fanget opp dette tidligere, men nå er det litt sent å gjøre noe med. Derfor stenger jeg tråden, og beklager til de som synes dette var et interessant tema og ønsket å føre en saklig diskusjon om det. Skal vi rydde opp forsvinner halve tråden og mye av argumentasjonen.

 

Jeg oppfordrer også folk til å passe på skrivefeil - ikke andres, men egne. Vurder gjerne å kjøre teksten gjennom en stavekontroll før dere poster dersom dere vet dere har problemer med det.

 

Reaksjoner og spørsmål tas som vanlig på PM.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...