Melhus19 Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 jeg har nettopp lastet ned football manager 2008. det jeg lastet ned var en MDF-fil og en MDS-fil.. hva skal jeg gjør med de?? jeg er ikke datakyndig AT ALL og vet ikke hvilke filer dette er.. hva gjør jeg for å få spilt spillet? håper på hjelp
-sparks- Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Det er ulovlig å diskutere piratkopier osv på dette forumet. beklager
Melhus19 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Skrevet 2. november 2007 halleluja.... send men en pm da eller et eller annet... trenger hjelp...hehe.... et annet forum jeg kan gå på??
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 halleluja.... send men en pm da eller et eller annet... trenger hjelp...hehe.... et annet forum jeg kan gå på?? Skam eid! Har lyst til og hjelpe deg men
Mr. Fiskum Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Tviler strekt på at du får noe hjelp her i fra. *Skamme seg*
TCi Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Det er ikke lov å poste slikt på dette forumet, les retningslinjene! #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Stenges
Anbefalte innlegg