Gå til innhold

Hva utstyr swat bruker :)

Tittoffer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hey, :D

Har et lite ønske om å få vite hva et team i Swat bruker når de er på oppdrag som f.eks våpen, verktøy og slikt. Gjerne legg til bilde..

Endret av Tittoffer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja vet det :)

Men meningen med tråden var egentlig bare å få opp ett lite "bilde" av hva de bruker.. Bare sleng alt dere vet ut samme hva det er..

Skrevet

hehe :p

Bare fortsett å legge inn..

Har nemlig et prosjekt å lage en så realistisk drakt som mulig.. er stor airsoft fan skjønner dere men er for ung til å bli medlem.... :(

Skrevet
Skrevet

Kjøp SWAT spillet , siden produsenten hang med swat i et år så er jo spillet 100% i utstur osv.

Det som overasket meg mest er at swat bruker paintball gønnere med tåregass i kulene isteden for maling. Har i alle fall muligheten til å bruke det.

Skrevet

kommer ann på hvilken oppgave du har i teamet, ofte går noen forran med pistol og skjold, mens andre går med hagle osv.

de er ikke så ofte lastet ned med utstyr, plast håndjern, vest som både brukes til å bære magasiner og er balistisk, flashbang granater, kanskje noe kutte verktøy for å komme gjennom gjerder og slikt.

Skrevet

Etter å ha testet "swat" så forstod jeg plutselig oppgavene dems mye bedre.

1 død person , selv om det er terroristen er et nederlag og meningen er å ta alle i live.

Strømmpistoler, flash,bang, tåregass , gummikuler, våpen med dødelig ammo er kun siste utveig

og man selv dør om det ikke benyttes.

Blir litt feil på film der swat pepperer løs.

Skrevet

Takk dere

Men lurte bare på om dere har noe forslag til hva jeg og noen like ivrige swat medlemer kan gjøre mens vi venter på å bli 18 slik at vi kan bli medlem i Airsoft samfunnet :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...