Gå til innhold

Error på FM 2008


Anbefalte innlegg

Jeg har spilt 3 sesonger uten å få en eneste error, men nå som jeg faktisk har mulighet til å rykke opp får jeg en irriterende error som sier dette:

"applikasjonsfeil"

En alvorlig feil ble oppdaget og applikasjonen lukkes. En feilrapport er generert i: Documents and settings/administrator/my documents/ sport interactive/football manager 2008/crash dumps

 

Etter dette avslutter spillet seg. Jeg har testet backup save filene, men feilen kommer på den samme datoen inne i spillet uansett... Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette skjer pga cracken! er helt sikker.

Det har kommet en nyere crack, men vil jo uansett anbefalle å bruke CD-en (da slipper man jo uforutsigbare ting som dette).

 

Er jo helt enig at det er fysisk alt for krevende å plukke opp en cd og putte den i PC-en (hver eneste gang) :p

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Fra FMNorge.com

 

- Heisann. Endelig tok jeg meg tid til å installere mitt "gamle" FM2008-spill. Naboen har lånt spiller over en lengre periode og når jeg nå har installert det og prøver å kjøre det, får jeg denne beskjeden:

 

"Please insert the original disc instead of a backup (4001).

 

Please have a look at http://www.securom.com/message.asp?m=copy&c=4001 for further, more detailed information".

 

Hva er det egentlig som skjer nå? Jeg er 110% sikker på at naboen ikke har gjort noe illegalt, men kan det være noe med denne maskinens instillinger. Naboen kjører spillet lett som bare det.

 

Kan samtidig notere at dette er en ganske ny datamaskin som lett skal klare FM2008.

 

- For meg ser det ut som at naboen din har kopiert spillet og gitt deg den fake plata/kopien.

 

- Jeg tørr vedde på at han ikke har det. Platen er jo den jeg lånte vekk til han.

Kan også skrive at jeg lånte den bort for en stund siden, før jeg fikk den tilbake og så lånte den ut igjen, pga at spillet ikke ville starte. Dette gjør meg ganske så irriterende!

 

Gutten er jo såvidt konfirmert, hva kan han da gjøre.. Han er ikke den skarpeste skjeen i skuffen, for å si det på den måten.

 

Men uansett, takk for hjelp!

 

Jessda.. dette ble langt og kanskje vanskelig. Men det jeg vil fram til er at jeg ikke får FM2008-spillet mitt til å funke. Jeg har nettopp installert det på en PC som normalt skal kjøre spillet uten noen som helst form for vanskeligheter.

Noen som har støtt på noe lignende problem før? Spillet er kjøpt og betalt, så ingen grunn å tro at dette er 'illegall handling'.

 

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...