Gå til innhold

Tannbørsten min er trist.


Lubbne_Ludde

Anbefalte innlegg

Ingen stemmer på tannbørsten min nesten, jeg liker tannbørsten min.

Nå er jeg så sinnsykt lei av denne teite dømmingen som BARE er utseende basert.

Jeg syns egentlig tannbørsten(e) mine er litt stygge, men jeg syns ikke det skal gå ut over dem.

Jeg personlig velger å se det positive, de sin indre styrke.

Det er jo egentlig ikke dems sin feil at de ble slik de ble. Hvorfor skal denne kalde konkuransen gå ut over disse uskyldgie tannbørstene som ikke har gjort noe galt? Det gjør meg litt trist.

 

 

 

 

Hvordan kan folk være så kalde og hjerteløse og bare dømme i hytt å pine? Hvorfor? Hvorfor sier jeg bare!

Hva galt har de gjort mot dere? De er bare tannbørster! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, hvis du roser ett menneske, så blir mennesket i godt humør. Ett menneske i godt humør er oftere penere enn ett menneske i dårlig humør.

 

Så, etter hva jeg tror, så vil det funke både på selvtilliten og utseendet på tannkosten hvis du roser den opp i sky hver gang den gjør en god jobb.

 

Prøvd å rose tannkosten din? Hvis ikke, kan du gjøre det, og gjerne hold oss oppdatert om det hjelper.

Lenke til kommentar

Forstår jo godt forholdet ditt til tannbørsten din da... Men samtidig må jeg si at jeg synes det mangler noe grunnleggende ved seg.... Som f.eks. mening?

 

Høres kanskje hardt ut, og selvsagt er også jeg bekymret for tannbørsten din, men faktum er at noen synes å tro at det finnes viktigere ting? :p

Lenke til kommentar
Høres kanskje hardt ut, og selvsagt er også jeg bekymret for tannbørsten din, men faktum er at noen synes å tro at det finnes viktigere ting? :p

 

 

Det her kan jeg ikke forstå, det er jo viktig! Gjør ikke din tannbørste noe viktig for deg? Hadde det ikke vært for den hadde nok ikke du hatt tenner nei. Jeg føler deres smerte, tannbørster har i alt for lang tid blitt undertrygt. Er det egentlig noen som prøver å gjøre det morsomt for dem ? Nei ! De er undertrykkte, virkelig, de er det! Å ikke nok med det, nå blir de dømt på utseende også. Det her har godt alt for langt! :no:

Lenke til kommentar
Prøvd å rose tannkosten din? Hvis ikke, kan du gjøre det, og gjerne hold oss oppdatert om det hjelper.

 

Jeg setter alltid pris på tannbørstene mine og jeg vet de vet at jeg bryr meg ubetydelig mye om dem. Med hver anledning jeg får sitte rjeg å ser på dem, å snakker med dem å sier fine ting til dem. Det er bare det at hovedpoenget får denne dårlige selvtillitten er denne store undertrykkelser av alle andre tannbørster og det faktum at folk dømmer dem bare for utseende. Jeg taler ikke bare på vegne azv mine egne tennbørster, men for dem alle. Og jeg vet, og jeg syns det er trist, men tannbørstene i hverden er depprimerte. Nå skal denne uretten ta slutt?

 

Stemte på tannbørsten din jeg ^^

 

 

Det stemmer ikke tenk, så ikke prøv deg på å lyv.

 

Jeg vet hvor du bor!!

Lenke til kommentar
Stemte på tannbørsten din jeg ^^

 

 

Det stemmer ikke tenk, så ikke prøv deg på å lyv.

 

Jeg vet hvor du bor!!

 

Jeg vet og hvor du bor tenk! Så ikke kom og si at du vet hvor jeg bor og at jeg ikke stemmte når jeg faktisk stemte og du lyver om at jeg lyver. :p Har stemt på begge dine tannbørster tenk ;)

Lenke til kommentar
Jeg vet og hvor du bor tenk! Så ikke kom og si at du vet hvor jeg bor og at jeg ikke stemmte når jeg faktisk stemte og du lyver om at jeg lyver. :p Har stemt på begge dine tannbørster tenk ;)

 

 

Nei du har ikke det tenk, fordi du har ikke internett .. Å ja. jeg vet og hvor jeg bor.. DOh!

Endret av Lubbne_Ludde
Lenke til kommentar
dakar tannbørsten din :(. du får sende han/hun til psykolog :) så den ikke tar selvmord.

 

 

Skulle gjerne gjort det, men den finns ikke enda :(

Der har vi enda en rtist ting, bare fordi folk dømmer og undertrykker tannbørsten min, så får den ikke engang en skjangse i livet. Blir nesten som en abort, det har er slettes ikke bra :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...