Gå til innhold

Legg ut Ditt crysis map her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver med et stort map som er langt fra ferdig. Editoren er jo ganske herpa med Vista 32-bit og det tar ikke lang tid før feilmeldingen kommer når en painter teksturer på terrenget. Blir forhåpentligvis bedre når jeg får fult utbytte av mine 6 GB med RAM når jeg får Vista 64-bit. Sandbox II kjører visst ikke så bra med 32-bit versjonen av Vista etter hva jeg har lest på CryMod sit forum. Må jo lagre hele tiden... :hmm:

 

island1.jpg

 

island2.jpg

 

island3.jpg

 

Flere bilder i spoiler'n

 

 

island4.jpg

 

island5.jpg

 

island6.jpg

 

island7.jpg

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen nye bilder fra mitt map, fra en ny del av øya jeg jobber med. Det er abselutt ikke ferdig, og jeg er heller ikke fornøyd med detaljene, men det er vanskelig å lage skog som ser bra ut på avstand og nærthold i tillegg til at det ser bra ut begge steder, skal prøve å få det like bra som på de bildene jeg tidligere har postet her, men det er mye jobb.. :whistle:

 

Her er den "nye delen", abselutt ikke ferdig.

post-106430-1198433493_thumb.jpg

 

Her er et oversikt kart over den nye delen.(NB: mange av trærne går vekk på avstand)

post-106430-1198433541_thumb.jpg

 

Her er et oversikt kart som dekker mer av øya, men som dere ser er det mye som er uferdig..

post-106430-1198433598_thumb.jpg

 

Dette er bare litt for ferske bilder kan man si, mye kommer til å endre seg..det vanskligste hittil synes jeg er å lage en "realistisk skog", noe jeg enda ikke har greid på den nye delen.. :ermm:

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Ummm, ok...

 

Litt ai er da på plass. ;)

post-89409-1198583073_thumb.jpg

Ai ved docks.

post-89409-1198583162_thumb.jpg

Den nokså ferdige semi-undervannshulen. (Synes denne var litt fin jeg da. ^^)

post-89409-1198583221_thumb.jpg

Andre siden av øya.

post-89409-1198583287_thumb.jpg

Hele øya. Er ikke så stor, men tar søren meg lang tid med dette lille. Nå skal det nevnes at dette er første Crysis mappet mitt da.

post-89409-1198583341_thumb.jpg

Fjellopplegget...

post-89409-1198583894_thumb.jpg

Ja, jeg har jobbet litt med ai. :) Er sånn her over mesteparten av øya.

post-89409-1198584201_thumb.jpg

Enjoy!

 

Hadde en dårlig idé til scenario. Man kommer til øya og skal finne noe eller et eller annet og må rømme med båten som står der. For at man skal kunne komme til siste stedet (f eks toppen av fjellet) må man først dra til begge docksene for å finne to gjenstander. Så henter man tingen i et lite complex på toppen av fjellet (gjennom hulen) og stikker av. :p:D

 

Er liksom ikke så mye man kan gjøre på en så liten øy, hehe.

Endret av LostOblivion
Lenke til kommentar

Ser bra ut LostOblivion ;) Du var ihvertfall smart og lagde en liten øy, jeg kastet meg i det å begynte på den gigant øya, så nå sitter jeg her med det helvetes prosjektet :p men men, hvis jeg i hele tatt gidder å fullføre det, kan det bli bra..men har en tendens til å gjøre meg 80 % ferdig(eller mye mindre) jeg å :p

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...