GLN Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 legg merke til vis det skjer. Vi har kommet langt i teknologien idag, så ingenting er umulig.
Ihasabucket Skrevet 3. november 2007 Forfatter Skrevet 3. november 2007 har bare 1400 på kontoen min uansett... (ungdom jeg ikkesant)
Heart Break Kid Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 legg merke til vis det skjer. Vi har kommet langt i teknologien idag, så ingenting er umulig. Ja, akkuratt, teknologien har kommet langt og derfor er det godt kryptert. Så uansett om hackere kommer seg inn, vil de bruke flere år på å dekryptere det ...
Ihasabucket Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 Ja istedenfor å lage ny tråd bumper jeg denne... KAn folk kaste scroll of ressurection på meg? ( siden jeg har tbc) Kan flere kaste det samtidig?
dymoletratag Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 (endret) *D-1337* Endret 19. november 2007 av Futtlur
Ihasabucket Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 mente du det med tbc nå? eller det med flere personer? for da kan jeg få mange til å invitere meg mot at de betaler litt hver, så får jeg jo spilletid gratis
Lmthaman Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 ser ikke helt problemet i det dere snakker om, hva så om hackere bryter seg inn i blizzard sitt system og får tak i millioner av visa nummere? du taper jo ikke penger på det uansett. bankene som taper penger på det.
Ihasabucket Skrevet 21. november 2007 Forfatter Skrevet 21. november 2007 bump,. can noen svare på scroll of ressurection spørmsålet?
flakken Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Hvor lenge siden er det accounten din har vært aktiv sist? Er det under 6 måneder så kan du ikke bruke Scroll of Ressurection.
Naranek Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Herregud, hvem bryr seg om småpenger? Jeg gjør ihvertfall, det er slik man etter hvert får store penger.
dymoletratag Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Blir vel ikke akkurat rik av å spare et par tiere hver måned,men.. Kan du ikke bare sjekke FAQs på wow-europe angående scroll of ressurection?
Naranek Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Blir vel ikke akkurat rik av å spare et par tiere hver måned,men.. Dette er neppe den eneste sjansen til å spare noen tiere du får i løpet av måneden. Bruker du alle i stedet for å hver gang tenke at det bare er noen tiere baller det fort på seg. Mange bekker små, osv.
dymoletratag Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Nei jeg gjør ikke det, jeg bare gidder ikke lage så mye oppstyr om å spare bitte litt.
John Keats Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 F.eks smøre matpakke hver dag kontra kjøpe mat til 20 kroner + blir fort sykt mye penger det også..
Ihasabucket Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 husker jeg leste 90 dager... og så lege har jeg vært borte. dette er ikke bare for å svare penger , det er for å hjelpe kompisene mine. det er sånt man gjør... men vet fortsatt ikke om flere kan bruke det på meg samtidig?
Nstin Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Herregud, hvem bryr seg om småpenger? Jeg gjør ihvertfall, det er slik man etter hvert får store penger. Ja, eller bare skaffe seg en jobb istedet for å whine over noen tiere man betaler 1 gang i måneden.
dymoletratag Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Close thread? Tror temaet er ferdig diskutert.
Naranek Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Ja, eller bare skaffe seg en jobb istedet for å whine over noen tiere man betaler 1 gang i måneden. Har hatt jobb ganske lenge nå, men siden ikke jeg kaster penger ut av vinduet trenger jeg strengt tatt ikke ha det så mye lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå