Gå til innhold

Spare penger (kjøp av gamecard)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
legg merke til vis det skjer. Vi har kommet langt i teknologien idag, så ingenting er umulig.

Ja, akkuratt, teknologien har kommet langt og derfor er det godt kryptert. Så uansett om hackere kommer seg inn, vil de bruke flere år på å dekryptere det ...

• 3 uker senere...
Skrevet

ser ikke helt problemet i det dere snakker om, hva så om hackere bryter seg inn i blizzard sitt system og får tak i millioner av visa nummere? du taper jo ikke penger på det uansett. bankene som taper penger på det.

Skrevet
Blir vel ikke akkurat rik av å spare et par tiere hver måned,men..

Dette er neppe den eneste sjansen til å spare noen tiere du får i løpet av måneden. Bruker du alle i stedet for å hver gang tenke at det bare er noen tiere baller det fort på seg. Mange bekker små, osv.

Skrevet

husker jeg leste 90 dager... og så lege har jeg vært borte. dette er ikke bare for å svare penger , det er for å hjelpe kompisene mine. det er sånt man gjør...

men vet fortsatt ikke om flere kan bruke det på meg samtidig?

Skrevet
Herregud, hvem bryr seg om småpenger?

Jeg gjør ihvertfall, det er slik man etter hvert får store penger.

Ja, eller bare skaffe seg en jobb istedet for å whine over noen tiere man betaler 1 gang i måneden.

Skrevet
Ja, eller bare skaffe seg en jobb istedet for å whine over noen tiere man betaler 1 gang i måneden.

Har hatt jobb ganske lenge nå, men siden ikke jeg kaster penger ut av vinduet trenger jeg strengt tatt ikke ha det så mye lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...