eminem1 Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Hei Jeg har nettopp fått Team fortress 2.. Derfor lurte jeg på hvordan dere spiller på de forskjellige figurene?Hvordan taktikk dere har Selv prøver jeg å bli god med "Spy" Noen som har noen gode taktikker på denne figuren?
Bad_Byte Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Har selv spillt en del engineer og medic for å see hva de smarte folka kommer opp med. Har lært noen gode engineer knep nå.
Habitats Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Skal du spille heavy eller demo, så sørg for at du har en healer i ryggen Særlig demo' tåler veldig lite. Skal du defende så pass på at du setter opp stickybombs rundt døropninger, men pass på at de ikke blir synlige fra fiendens hold. Personlig liker jeg scout eller spy til solo spilling. Spies kan "kle seg ut" som fienden, og fungerer mye på samme måte som rogues i feks wow. Særlig engineerers er et enkelt mål for spies, og du får 2 poeng for hver dispencer/turret du tar ut, så dette kan være en glimrende måte og skaffe poeng på Skal du spille engi så tenk grundig gjennom plasseringen av turrets, de blir freekills ellers. Og lag ALLTID dispencers før du lager turrets, de vil mate deg med metall så du kan bygge nye ting. Du kan også oppgradere turrets ved å slå på dem med skiftnøkkelen, dette koster også metall.
Heatsink Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Personlig liker jeg scout eller spy til solo spilling. Spies kan "kle seg ut" som fienden, og fungerer mye på samme måte som rogues i feks wow. Særlig engineerers er et enkelt mål for spies, og du får 2 poeng for hver dispencer/turret du tar ut, så dette kan være en glimrende måte og skaffe poeng på Japp for det laget med mest poeng vinner jo matchen! Ellers så er det bare å spille og ta med deg de erfaringene du kan, akkurat som i alle andre spill.
Fre_ZZe Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Ser dritbra ut. Jeg var alltid engineer på gamle TF, dritkult å mekke på de kanonene hehe. Noen som har formeining om hvor krevende spillet er? Vil jeg klare å spille det med min maskinvare, se signatur.. Edit: Fikk 22fps på HL2 Lost Coast demoen, det er vel ikke altfpr mye Endret 3. november 2007 av Fre_ZZe
Habitats Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Gå inn _HER_ , velg TF2, og kjør. Det er mulig du må bruke Internet Explorer, da siden kan ha problemer med andre nettlesere. Men ellers funker den utmerket.
Fre_ZZe Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Jeg må velge HL2-Orange box der eller? Finner ikke TF2 jeg... JEg får pass på vanlig HL2 da, kanskje jeg burde prøve meg å kjøpe spillet Tar det lang tid å laste ned fra steam, kun TF2 altså, har 6mbit linje.
Habitats Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Hmm, ja alle spillene i orange box krever vel noenlunde det samme. Men skal du først ha deg TF2 så anbefaler jeg på det sterkeste å kjøpe hele orange box. Portal er en opplevelse du sent vil glemme Selve nedlastningen går fort, steam har supre servere.
nadge Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 For spy må jeg si taktikkene i den youtube videoen er meget kurrante. men de har glemt en. Hvis du må ta ned en sentry kjappt slenger du en sapper på den og blæster den med 2 mag skudd, kan kun brukes mot lone sentries
Fre_ZZe Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Har spillt endel med engineer nå, morsomt... eneste er at spy's sprenger de hele tiden. Noe man kan gjøre for å forhindre det...? Er det kun pyro som kan oppdage spies med å fyre flammer...? Om jeg skyter med hagla på en spy som er cloaked...vil den miste helse da?
Heatsink Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Har spillt endel med engineer nå, morsomt... eneste er at spy's sprenger de hele tiden. Noe man kan gjøre for å forhindre det...? Er det kun pyro som kan oppdage spies med å fyre flammer...?Om jeg skyter med hagla på en spy som er cloaked...vil den miste helse da? Han mister helse, men du kan ikke se det på helsebaren hans. En spy vil bare bite tennene sammen og late som om han ikke tar skade.
Fre_ZZe Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 E det flere sånne How to play videoer? Den på spy var jo genial
Superslask Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Han nevnte heller ikkenoe om å spamme sappers på sentries til engies som ikke skjønner at de må drepe deg først. Bedre effekt om det er dispenser og teleporter der. Funker relativt dårlig om det er flere tilstede. Har du et hjørne å gjemme deg bak funker dette også bra på de som prøver å drepe deg først.
cozmos Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Dere bryr dere om poeng? Jeg spiller helst for laget sin skyld. Feks her igår sto jeg og en friendly turret og defenda på 2fort, mens resten av laget var i angrep. Tror jeg drepte 3 stk på en halvtime som soldier. (De som klarte å lure seg i bort til basen) Har nå ny lengst levetid på 30 min og noe
Fre_ZZe Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Samme tenker eg, laget som skal vinne. Når det gjelder engineers og teleporter kan dette være særdeles effektivt. Bringer laget ditt til frontlinjen så fort som mulig...ikke dumt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå