Gå til innhold

Trenger hjelp til ny bærbar - Med HDMI utgang?


Northland

Anbefalte innlegg

Kan begynne med å si at jeg har NULL peiling på bærbar..

 

Jeg er på utkikk etter en bærbar data. Pris er uvesentlig til en vis grad. Altså 20.000 er "no no".

At den klarer å kjøre nyere spill er bare bra, men at den kjører Crysis på fult er ikke nødvendig. Jeg kommer til å bruke den en del sammen med en plasma tv med tanke på film og lignene. Så da lurer jeg også på om du får HDMI utgang på bærbare? Jeg sitter igjen med intrykket at nVIDIA er mye bedre en ATI når det kommer til dualscreen/sammkjøre PC med TV. Så det gjør heller ikke noe om den har nVIDA.

 

Dette er kanskje litt lite info, men jeg er veldig åpen for forslag av dere!

Hadde satt veldig pris på hjelp. Enten i form av forslag eller å dytte meg på rett vei. Jeg kan da litt om PC, men har minimal erfaring med bærbare :)

 

Edit: Har tittet litt rundt, og ser at mangen liker HP pavilion dv9575. Denne har vært ute en stund.. Begynner den og regnes som gammel etterhvert? Kan jeg regne med en oppgradert av samme type til rundt jul? Jeg planlegger nemlig dette som en gave til meg selv.. :p

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg anbefaler toshiba x200 eller hp HDX...Begge disse har hdmi, hd dvd, og fjernkontroll(toshiba har hd dvd, husker ikke i farta om hdx har det, men tror det) og ligger på rundt 15K...

 

Begge pcene har de nyeste grafikk kort fra henholdsvis ATI og Nvidia. Av disse to pcene, er er toshibaen sterkest på grafikk fronten med sitt nvidia kort, men ATI kortet til HDX er et kjempekort det også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...