Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kunsten å få 3 ip-er av bluecom bak ein router!!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ja då har eg fått meg ein Billion BIPAC-643. Har 3 pc-er oppkobla mot denne. ADSL blir levert frå Bluecom. Slik eg skjønner bluecom så kunne eg istadenfor ha brukt ein svitsj. Då ville alle 3 maskinene fått eigne ip-adresser av bluecom, riktig?

 

» For hjemmebruk  

»  1-3 brukere

 

Eg har opfatta det slik at det er NAT på router'n som gjer at alle 3 maskinene har 1 ip-adresse ut på nettet, stemmer dette?

 

No kunne eg aller helst tenkt meg, dersom det går an, å fått 3 forskjellige ip-adresser frå bluecom (dersom dette stemmer) fordi eg får ikkje slik port-forwarding til å virke og då synest eg det er like praktisk med 3 ip-adresser (Har sitte å streva i 4 timer no! :evil: )

 

Nokon som veit om eg ville fått 3 ip-adresser dersom eg skrur av NAT på router'n? Problemet blir videre at eg får feilmelding når eg prøver å skru den av!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

midlertidig kan du jo sette den pcen du trenger en port forwarda til som DMZ. dvs at alle porter blir forwarda til denne ipen.

 

Har ikke erfaring med denne routeren, men jeg tror ikke det skal være så vanskelig å få til port forwarding. Gå inn på virtual server eller port forwardiing eller noe sånt. Der velger du den porten du vil forwarde og setter den til ipadressen til den pcen du vil.

 

Hvis det ikke fungere kan det være at det er en firewall som er aktivert..

 

har fått fritak fra nynorsk i skolen, så da føler jeg at jeg ikke trenger å svare deg på nynorsk heller

Lenke til kommentar
du vil ikke kunne få 3 ipadresser, det er en adsl tilkobling, ikke nettverk. Dvs at du må ha en router eller et nettverkskort koblet til linjen, og ikke bare rett inn i svitsjen.

 

Tror du heller bør konsentrere deg med å få til portforwarding  :yes:  

 

les manualen rtfm

 

Gi meg en god grunn til at ikke kan tildele tre IP-er over DHCP med ei ADSL-linje?

Svjv gir Bluecom ut 3 IP-er pr modem, jeg har bare testet med to maskiner og det er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Gå inn på virtual server eller port forwardiing eller noe sånt...
Eg fant virtual server, er dette det samme som port-forwarding?

 

har fått fritak fra nynorsk i skolen, så da føler jeg at jeg ikke trenger å svare deg på nynorsk heller

 

Det synest eg var synd å høyre :cry: , men eg forventa sjølvsagd ikkje at du skulle svare meg på nynorsk! :wink:

 

Gi meg en god grunn til at ikke kan tildele tre IP-er over DHCP med ei ADSL-linje?

Svjv gir Bluecom ut 3 IP-er pr modem, jeg har bare testet med to maskiner og det er ikke noe problem.

 

Veit du om dette går an å få til via router'n og korleis?

 

Takk for svar!

 

-Green-

Lenke til kommentar
Skru av DHCP på routeren, plugg maskinene og modemet i switchen på routeren din og det skal funke, muligens må du bruke krysset eller uplink mellom modem og switch.

 

Skjønner eg deg riktig med at kabelen frå ADSL modemet skal stå i t.d. port 1 istadenfor WAN-porten?

 

-Green-

Lenke til kommentar
Skru av DHCP på routeren, plugg maskinene og modemet i switchen på routeren din og det skal funke, muligens må du bruke krysset eller uplink mellom modem og switch.

 

Skjønner eg deg riktig med at kabelen frå ADSL modemet skal stå i t.d. port 1 istadenfor WAN-porten?

 

-Green-

 

Ja.

Lenke til kommentar
du vil ikke kunne få 3 ipadresser, det er en adsl tilkobling, ikke nettverk. Dvs at du må ha en router eller et nettverkskort koblet til linjen, og ikke bare rett inn i svitsjen.

 

Tror du heller bør konsentrere deg med å få til portforwarding  :yes:  

 

les manualen rtfm

 

Gi meg en god grunn til at ikke kan tildele tre IP-er over DHCP med ei ADSL-linje?

Svjv gir Bluecom ut 3 IP-er pr modem, jeg har bare testet med to maskiner og det er ikke noe problem.

 

da jeg prøvde det funka det ikke :) min feil :oops:

Lenke til kommentar
Skru av DHCP på routeren, plugg maskinene og modemet i switchen på routeren din og det skal funke, muligens må du bruke krysset eller uplink mellom modem og switch.

 

Ok, no maser eg litt igjen! :o

 

Prøvde dette no med straight kabel (sidan det er kun det eg har), og då fekk maskina ip av bluecom. Samtidig blei lyset på router'n gult på den kanalen/porten som modemet blei kobla inn på(den som data'en er på er alltid grønn!).

 

Problemet blei no at eg ikkje fekk kontakt med router'n. Eg kunne ikkje logge meg på router'n for å gjerde instillinger, sjekke status, o.s.v.

 

Skal eg ta dette som eit teikn på at eg må ha ein slik kryssa kabel? Eg veit ikkje kva uplink er. Trur du eg treng dette og eller er det enten eller? Tenkte berre eg skulle spørre litt meir før eg kjøper ein slik kabel. Med andre ord, du er rimeleg sikker på at det vil løyse seg med ein kryssa kabel? (blir ikkje sur om du skulle ta feil altså!!!)

 

Takk for oppfylgjing!

 

midlertidig kan du jo sette den pcen du trenger en port forwarda til som DMZ. dvs at alle porter blir forwarda til denne ipen.

 

Har ikke erfaring med denne routeren, men jeg tror ikke det skal være så vanskelig å få til port forwarding. Gå inn på virtual server eller port forwardiing eller noe sånt. Der velger du den porten du vil forwarde og setter den til ipadressen til den pcen du vil.

 

Det som eg ikkje skjønner med dette port-forwarding systemet er at det virker jo som om det er kun ei maskin som kan bruke desse portane då? Dersom 2 maskiner bruker f.eks. MSN så blir det eit problem med audio eller filoverføring, stemmer ikkje dette eller har eg misforstått?

 

-Green-

Lenke til kommentar

No fungerer det!

 

Fekk det plutseleg til å fungere. Skrudde av DHCP på routeren og kobla ADSL-modemet i port 1 på routeren. Der fekk alle 3 maskinene ip-er frå Bluecom. Det fungerer bra utan kryssakabel!

 

Det som skjer videre er at eg ikkje får til å logge meg på routeren. Det er akkuratt som om den ikkje eksisterer. Dersom eg går inn på pc-en og skriv inn manuell ip derimot (192.168.xxx.xxx) så kjem eg meg inn på routeren, men ikkje ut på nettet.

 

Meiner å ha lest at det går an å ha fleire ip-er på ein gong. Nokon som veit korleis dette gjeres. Det spesielle for mitt tilfelle blir då at eg skal ha ein DHCP-ip frå bluecom, samtidig som at eg skal kunne skrive inn ei manuell ip. Skjønner? :roll:

 

-Green

Lenke til kommentar

 

Det som skjer videre er at eg ikkje får til å logge meg på routeren. Det er akkuratt som om den ikkje eksisterer. Dersom eg går inn på pc-en og skriv inn manuell ip derimot (192.168.xxx.xxx) så kjem eg meg inn på routeren, men ikkje ut på nettet.

 

Routeren er jo vekk koblet så du får ikke tak i den med de adressene du får fra Bluecom, slik du har koblet den er det ikke en router men en switch.

Lenke til kommentar
Routeren er jo vekk koblet så du får ikke tak i den med de adressene du får fra Bluecom, slik du har koblet den er det ikke en router men en switch.

Ok, så dersom eg skjønner deg riktig så går det ikkje an å opperere med 2 ip-er i forhold til den bruksmåten som eg tenkte. Eg må altså sette inn ip-adressa manuelt på pc-en dei gongene eg vill ha access til routeren?

 

-Green-

Lenke til kommentar
Routeren er jo vekk koblet så du får ikke tak i den med de adressene du får fra Bluecom, slik du har koblet den er det ikke en router men en switch.

Ok, så dersom eg skjønner deg riktig så går det ikkje an å opperere med 2 ip-er i forhold til den bruksmåten som eg tenkte. Eg må altså sette inn ip-adressa manuelt på pc-en dei gongene eg vill ha access til routeren?

 

-Green-

 

Hva skal du inn på denne routeren og gjøre? Den er jo ikke i bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...