Gå til innhold

Innvandrinspolitikken i Norge


Anbefalte innlegg

Dette er hva vi kan vente oss fremover. Dette er svenske "blattar"......

Vær så snill, dropp spådommene om det dystopiske samfunnet vi kan vente oss i fremtiden, med innvandrere som herjer i samfunnet og vestlige verdier som forkastes til fordel for sharialover.

 

Vi har hørt det så mange ganger før.

Allahs kvinnesyn vs Facistisk ideologi

Du burde begynne å skrive poster som har noen som helst mening for andre enn deg selv.

 

Hva i all verden er det du mener?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg syntes at regelen som gjør at vi må ''beholde'' kriminele burde forkastes ... krekar er noe drit og ha i landet... og de eneste vi burde støtte folk som isolerer seg fra samfunet med, er en fly billet hjem.. hvis du kommer til norge og skyter noen 3 uker et at du kom... rett tilbake på første fly ... tyveri ? fly tilbake ... voldtekt ? tilbake ... drap ? tilbake ... nå belaster vi våre egene fengsel med disse tullingene, selv om køen i fengsel er laaaaang ...

 

og ja, jeg vet at de finnes nordmenn som gjør dette ... men de er mer vært ansvar en invandrere som kommer for og være kriminele ..

Jeg antar at du bare mener dette sålenge det er garantert at de kommer til å sone i hjemlandet? Hvis ikke er det jo rett og slett en 3 ukers ferie med kriminalitet, etterfulgt av en hjemreise sponset av den norske stat.

 

de mister sin kjangse til og leve i norge, som antagelig er 100ganger rikere en deres land .. de er mer en nok straff :/ så kan de godt hende at de er etersøkt i sitt land ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...