Gå til innhold

Team Fortress 2 og systemkrav

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halla!

Lurer på hvor kraftig maskin man må ha for å kjøre Team Fortess 2. Holder denne maskinen om man setter ned instillingene litt ? :

EPOX-8KHA+

AMD ATHLON XP 2100 1733@1900,

1024 MB DDR PC2100

Club3D GF6800NU 128mb 16P,1.6VP.

WD 120 GB 8mb Cahe,

80GB WD

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Systemkravene er som følger:

Minimum: 1.7 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX® 8 level Graphics Card, Windows® Vista/XP/2000, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Recommended: Pentium 4 processor (3.0GHz, or better), 1GB RAM, DirectX® 9 level Graphics Card, Windows® Vista/XP/2000, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Endret av heanwi
Skrevet

Jepp, og sånn sett så ser det ut som om jeg akkurat greier spille spillet. Spørsmålet er vel hvor bra det vil gå, fps osv i 1024*768 feks. Ingen som har spillt spillet på en litt mindre bra maskin?

Skrevet

Jeg spiller på P4 3.2ghz, 6800GT 256mb og 2gb ram. Er litt bedre enn din da, men jeg spiller tross alt med alt på high og 4xAA etc., 1280*1024 og det går helt smooth så tror det skal gå helt fint hos deg om du setter ned innstillingene litt.

Skrevet

Med min pc[1] så er tf2 ikke spillbart, ligger stabilit på ~40 frames pr sec på vei til "front linjen" og 15~20 i kamp handlinger. Da kjøres alt på laveste settings @ 1024x768. Framerate dropp i kamp merkes (for) godt.

[1]

* AMD 64 2800+

* 1 GB ram

* Geforce 6800GS 256 MB

Skrevet

Hei.

Jeg vil tro at TF2 krever ca. samme som HL2\CS:Source

Jeg har ikke fått kjøpt meg TF2 enda ;/ men ifølge Source Testen hadde jeg 101 FPS i 1280x1024, alt på fult

Specs:

2ghz Intel Duo Core2

1024 DDR2 Ram (billig greie)

GeForce 8600 GT

250gb HD\2mb Cache\7200rpm

Her går i alle fall HL2\CS:Source som en flyt, om du har HL2 fra før av på kontoen din kan du laste ned Half-Life: Lost Coast, der kan du sjekke Source Testen ;)

Dette var forresten en billig PC til 3600kr jeg kjøpte som var, PSU,GPU,CPU,HD,RAM og HK ;)

Skrevet (endret)
med AMD 3500+

GeForce 6800GT

1 gb DDR ram

kjører jeg det helt fint på max grafikk.

Max grafikk og helt fint er vel kanskje å ta litt i?

Endret av elf_man
Skrevet

Siden min forrige maskin med core duo 2ghz, 2gb ddr2 ram og 7800GTX2 kort slet litt med det på MAKS og da mener jeg MAKS.

Så tror jeg neppe den brødristeren tar det på MAKS, da har du ett annet syn på hva MAKS er.

:)

Skrevet
Her går i alle fall HL2\CS:Source som en flyt, om du har HL2 fra før av på kontoen din kan du laste ned Half-Life: Lost Coast, der kan du sjekke Source Testen ;)

Holder på og laste ned og insallere nå, så skal jeg sjekke Loast Coast Source Testen og se hva jeg får der. Håper det kan gi meg en pekepinn.

Skrevet

Holder på og laste ned og insallere nå, så skal jeg sjekke Loast Coast Source Testen og se hva jeg får der. Håper det kan gi meg en pekepinn.

Da har jeg sjekket, jeg fikk 22.88 fps. Kan nok tyne testen opp i 25 eller noe ved å skru av noen programmer og frigjøre litt minne.

Hva synes dere, er maskinen min bra nok til TF2? Vil jo gjerne spille det online med minimum 70-80fps.. Kan jeg greie det med lave settings?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...