Gå til innhold

Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som jeg sa i en annen FM-tråd, spillet er ikke verdt å spille før det kommer en ordentlig patch.

det har kommet en betapatch som gjør spillet fullt spillbart. fikser blant annet problemet med pressing

Skrevet

*Prøver å få tråden On Topic*

Har 2 saver:

Med Spurs saven satser jeg kunn på talenter. Spiller en veldig skreiv formasjon, ala dette:

----------- Bent ----- Berbatov ----------

------------------------------------- Lennon

------- Taraabt - Dessena - Boateng ----

----------------------------------------------

Bale ----- Dawson ------ Kaboul ----- Ifil

-------------- Robinson

Er i første sesongen og har disse resultatene og skryte over:

3-2 seier mot Man Utd og Liverpool.

4-0 over Chelsea.

Taktikk tanker: Fokuserer spillet på høyrevingen der Lennon brilijerer. Bale har pil helt frem og går ofte på fantastiske løp helt i motstanderboksen.

Dessena er rivjernet på midtbanen, menst ungguttene Taraabt og Boateng kjører klikk klakk spillet.

Aston Villa saven:

------------- Carew - Moore ------------

------------------ Young -----------------

---------- Barry - van der Vaart---------

---------------- Reo Coker --------------

Bouma--- Davies -- Knight -- Mellberg

----------------- Carson

Har nettopp startet med denne, har stort potensiale dette laget. Håpet på å bringe inn en spiss og en keeper, men van der Vaart tok mye av budsjettet.

Her fokuserer jeg pasninger gjennom midtbanen. van der Vaart ligger litt lenger bak enn mange andre bruker han (OM S), men Young bekler den rollen bra.

FM08 har ikke falt helt i smak hos meg enda, og LFC saven ga jeg opp etter 2-3 timer da ingenting fungerte. Venter på en patch før jeg startet med hardcore gaming. :)

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Skal begynne på min 3. sesong med brann og har vunnet serien 2 ganger.

Men jeg måtte starte på nytt 2 ganger før jeg fikk det skikkelig til da,fikk sparken de 2 første gamene.

Kan skryte av å ha komt til kvarten i uefa,ble slått 2-3 hjemme og tapte 3-0 borte mot chelsea.

Men slo ut blant annet zaragoza i gruppespillet og slavia praha tror jeg det var i 1/8 finalen.

1. sesongen min i mesterligaen kom jeg til gruppespillet der kom jeg i gruppe med Sevilla,Stuttgart og Roma.

Resultat av det ble 1 seier(3-1 over sevilla), 1 uavgjort (borte mot sevilla) og resten tap men uten de store kalasene.

Ledet til og med 2-0 over Roma før de klikket mongo og scorte tre på rappen og vant 3-2.

Største talenter og profiler jeg har skaffet til klubben er :

Danny AM LCR/F C blitt portugisisk landsalgspiller(min stooooooore stjerne!!!)Toppscorer og best snitt,betalte 29 Mill for han og har med jevne mellomrom store lag på tribunen som ser på han.

Chiarelli (eller noe sånt) AM LC/F C Italiensk u-19 landslagspiller(hentet når han var 17 år,nå er han 18 og har 10++ klubber som sikler på han inkludert Lazio,Inter +++,men han har vært mye skadet men spillt utrolig bra når han har vært frisk!

Tore Regienussen D C hentet fra Tromsø for 12 mill solgt til Man City for 33mill + litt klauler

Ellers satser jeg beinhardt på talenter og hadde snittalder på laget mitt siste sesong på 24.

Første jeg gjorde var å slege M.Andresen og Fakiri men beholdt Cato Guntveit og Eirik Bakke for rutinen sin del.

Jeg har 5 scouter som kontinuerlig scouter europa rundt,leter mest i skandinavia siden jeg helst vil ha spillere med onklie navn.

Men har merket meg at det er lettest å få fatt i gode talenter fra øst-europa der er det mye å velge av billig og godt!

Edit et lite spørsmål på slutten, jeg tenkte å adde inn noen screenshots av laget og stjerne spillere men det ville ikke la seg gjøre med Fraps og FM sitt kommer jo bar i tekstformat,må da kunne gå an å ta et screenshot i dette spillet vel?

Endret av BacardiKillah
Skrevet
Edit et lite spørsmål på slutten, jeg tenkte å adde inn noen screenshots av laget og stjerne spillere men det ville ikke la seg gjøre med Fraps og FM sitt kommer jo bar i tekstformat,må da kunne gå an å ta et screenshot i dette spillet vel?

bruk print screen og paste til Paint

Skrevet

bruk print screen og paste til Paint

Hallo det finnes jo en egen FM tråd allerede..

Her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...