Gå til innhold

fyfaen som jeg hater psdata- infocare


ScadamiCa

Anbefalte innlegg

Kjip sak! Jeg ventet selv i 4 måneder(!!) på at komplett butikken i Tønsberg skulle få fixet en skjerm for meg en gang. Først prøvde fyren i butikken å si at jeg ikke kunne forvente å få noe på garantien fordi jeg hadde bygd PC'en selv. Han ville at jeg skulle levere inn PC'en fordi skjermen var svidd :lol: Kan ikke annet enn å le av det idag..

 

Selv om det er dumt å uttrykke seg slik som han ene lenger oppe i tråden som skjelte ut komplett på mail, så har jeg en viss forståelse for det. Han idioten hos komplett som jeg var så heldig å treffe fikk seg en ganske så kraftig "overhaling" foran et par andre kunder den gangen. Ikke så bra å gjøre sånt, men når man er så dum som han var så er det fortjent.

 

Det var forresten en 15" Targa som sa "poff" og begynte å ryke mens jeg satt og jobbet.. Skjermen var 2,5 år gammel, men Targa hadde hvertfall den gangen 3 års garanti.

 

Anyways, det er jo ikke butikken som har skylda, men den ansatte som er så udugelig at han/hun ikke gjør jobben sin ordentlig. Jeg har fremdeles en viss reservasjon overfor å handle hos Komplett, men jeg har nå brukt dem en gang eller 3 etterpå alikevel.

 

Andy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke du har krav på å få en ny skjerm hvis feilen ikke ble ødelagt i løpet av de 14 dagene angrefristen gjelder.  (30 dager hos elkjøp) Det er vel en kjøpslov som sier at produktet skal repareres innen garantiens utløp som normalt 1 til 3 år avhengig av merke hvis feilen lar seg reparere. Hvis ikke får du ny.

Rotete innlegg, men det har sine grunner.....det er jo fradeg,,,,!

 

Rett men forsåvidt feil også, for hvis han ikke fikk at Standard angrefrist skjema (fra Barne og familieverndepartementet) så gjelder angrefristen i 3måneder..........(gjorde det iallefall ifjor, og det er jo ikke så lenge siden) :)

Lenke til kommentar
1. Psdata har ingenting med at den er ødelagt.

 

2. Er jo helt utrolig at du har VALGT at de skal reparere skjermen istede for å gi deg en innbytteskjerm?

 

haha :)

 

Det er din egen feil  :rofl:

 

 

Hvordan tror du det føles når noen ler av at den nye fine skjermen din har blitt ødelagt, kuktryne? Det er neppe hans feil, men heller PSDatas feil - for det er nok de som har gitt ham tilbud om å få reparert skjermen, vel vitende om at han ifølge loven har krav på en splitter ny.

 

Du bør passe kjeften din litt.........

Det er nok IKKE psdata sin feil for det er kunden sin feil og LESE OG FORSTÅ retningslinjene osv til psdata.......

Hvis du ikke kan være mer annstendig så kan du bare holde deg unna......

Lenke til kommentar

Når skjermen min begynte å skape seg (matt bilde), tok jeg kontakt med PSdata som sendte meg videre til Infocare. De sendte meg en ny skjerm før jeg visste jeg skulle få bytte den. Fikk den nye, og sendte den gamle tilbake etterpå. Gikk helt fint det, utrolig god service. De sjekka heller ikke at skjermen faktisk VAR ødelagt før de sendte meg en ny, med andre ord de stolte på meg (noe som jeg ikke hadde gjort om det var en gjøk som sa den var ødelagt og krevde ny). Slike småting (samt rask levering) gjør at man tar slike firmaer seriøst. Bra jobba Infocare!

 

PS. Skjermen jeg fikk bytta var 1.5 år gammel. Har 3 års bytterett på Hyundai-skjermer. Bra for meg!

Lenke til kommentar

en kompis av meg hadde prob med en hansol 900p, linjegods kom med en ny skjerm og henta den gamle når kompisen min fikk rota seg til å pakke den inn... har 3 andre kompiser (inkludert meg) som har hansol 900p, ingen av oss som har hatt problemer. synes egentlig det er den eneste GODE måten å ha garanti på skjermer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...