Gå til innhold

Trailer: Crysis #5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes dette var ganske kjedelig, i alle fall på demoen. Kanskje problemet der var at det var ganske lite å velge blandt, men selv med større utvalg er jeg skeptisk til at dette er noe å hoppe i taket for. Om det kun blir "bedre sikte" etc, så er det jo ikke noe valg involvert, kun oppgradering. Som forsåvidt er greit nok.

 

Er jo ikke akkurat noe nytt, er jo det samme i RS6: Vegas, så og si. Litt mindre utvalg kanskje, men det er ganske "standard" for fps'er som dette å ha modifisering av våpen. syns jeg da :p

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke med folk flest, men etter å ha sett mange videoer fra mange spill, som crysis så må jeg si at spillene og crysis eier, men de som spiller SUGER, som det var en som skulle lage en reportasje og han døde!.

Sånn er det vel med fleste spill. :wee:

Producerene eller hvem det nå er som viser frem spillet sitt her og der, suger alltid max. Løper alltid rundt å skyter vilt rundt seg (hvis det et skytespill da.) og gjør generelt dumme og utaktiske avgjørelser.

 

Egentlig ganske gøy mtp. at de skal prøve å overbevise millioner av skeptiske kjøpere.

Lenke til kommentar

Ja, det var det jeg mente, du kan sammenligne det med timeshift sine videoer, der videoene viser hva en noob ville gjort, en skilled ville ha gjort og en elite gamer ville gjort, nooben kan sammenlignes med disse produsentene eller reklame folka, ingen taktiske opplegg. Men de viser hvordan et spill fungerer ihvertfall :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...