Gå til innhold

Erfaringer med ICE


Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen erfaringer med ICE-sine tjenester etter de oppgraderte hardware og nettet sitt? Lurer på hvordan linjene deres er i praksis etter oppdateringen. Er det slik at om man først har forbindelse en plass, så er den stabil? Eller er det sånn at det kan falle ut ut selv om det virket fint i forrige gang?

 

Lurer på å kjøpe... noen som har noen erfaringer å dele? :)

Endret av meankanin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var det jeg fryktet. For min del tenkte jeg bruke den som en backup i tilfelle ADSL faller ut. Skal evnt. monteres med takantenne i et hus hvor det er dårlig 3G forbindelse.

 

Noen andre erfaringer? Ideelt sett håper jeg noen dukker opp og sier "etter oppgraderingen virker alt perfekt!" :)

Lenke til kommentar

Vel, etter den nye oppdateringen har online spill vært ett rent H*lvett* og være på med ICE, disconnects etter 0.5-7 min, men latency temmelig bra til man disconnecter.. Har også snakket med ICE om dette; de har funnet problemet men har vist ingen anelse om når dette vil bli fikset, trolig ikke før over nyttår engang.

Ellers så har ICE noen problemer med visse nettsider, f.eks jeg kommer ikke inn på prove.no i forbindelse med øving til bil lappen.

ICE er greit som backupp til visse grenser, men er alt fra pålitelig og ikke så veldig stabil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...