Robinvi Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Det kan du nå. Hi everyone, I'm one of the few VERY happy people in the crysis community at the moment. I ran the game with everything high at 1680x1050 and it looks awesome, very playable, no lag. C2D E6750 Gigabyte P35 DS4 2GB OCZ Platinum 800MHz Nvidia GF 8800GTX All at stock If you tweak the configuration files in \CVarGroups\ by copying and pasting the "very high" settings (1st paragraph) IN PLACE of the "high" settings (last paragraph) the game will load the highest possible settings even though the drop-down menus display "high." The difference between "high" settings and the tweaked settings is immense: shadows are deeper, more realistic; the leaves have better reflective properties, better textures; the colours are better; and the level of detail is simply stunning. With these settings I'm running the game between 15-25 FPS at 1440x900 and (wait for it) 8x AA, and it looks PERFECT. Best of all, this is in XP. So I'm happy. I have XP and I'm playing the game at settings higher than DX9 allows (strictly speaking). Give this a try if your rig can handle it. Kilde: http://www.crysis-online.com/forum/index.php?topic=11837.0 Har ikke testet selv enda, men ifølge svar som folk har lagt inn der ser det ut som at det fungerer. Enjoy
teletubbiekid Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Vil det si at man får DX10 effekter i XP? Eller tar jeg feil?
royale Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Nice, men det er vel bare snakk om demoen? Funker det i fullversjonen er det jo genialt.
Robinvi Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 Har testet det og det fungerer. Har ingen anelse om det fungerer i fullversjonen, dette er for demoen. Og det vil si at du får Dx10 effekter (eller nesten opp på det nivået ihvertfall) i Dx9. Hvis du leser inne på det forumet jeg linket er det en del spørsmål / svar.
teletubbiekid Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Dette fungerer visst med XP og DX9-grafikkort også. Skal definitivt teste det ut når jeg kommer hjem! Kanskje jeg får en spillbar FPS med 800x600 oppløsning. Edit: nei det ble ikke spillbart. 5-15 FPS Endret 29. oktober 2007 av teletubbiekid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå