Gå til innhold

World of Warcraft konto til 7000 EURO!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vedde en tier på at den kontoen også er blitt banna så mye omtale den har fått.

Blizz kan ikke ha ungått å se dette på en eller annen nettside.

Skrevet (endret)

Hahahahahaha, tidens verste kjøp.

Kontoen blir jo garantert banned, og personen har kasta bort 7000 euro.

Eller visst den ikkje blir banned, vil jo alle vete kven det er, rykte er totalt øydelagt.

Fantastisk.

Endret av TheOneAsk
Skrevet

Haha du må jo være dum når du kjøper en såpass kjent rogue som det der da. Method er jo ikke akkurat et ukjent guild:p

Får håpe karen fikk penga, og han som betalte 3 polske årslønner på å kjøpe den satt der med skjegget i postkassa:)

Skrevet
Hvis karen har noen hundre mill på konti tror jeg han gir en lang fxxx i 9500$

mm, om en først kjøper en konto for så mye penger, så har man nok fra før av.

Skrevet

Kjenner to som har brukt over den summen på gull og powerleveling hittill i wow årene og de fiser fortsatt rundt i ssc.

Av det jeg kan se på spammingen i IF så koster det fort 15000 kr å kjøpe gull og powerleveling for lvl 70, 2 375 professions og all crafted gear og boe items som er 80% dårligere gearet en kontoer til salgs for samme penge.

Skrevet

gammel guildie av meg som solgte, zeuzo.

dual warglaives og 4/5 tier6.

han har ca 14 days played på den nye roguen og full tier6 med beste swords før illidan, så tapet var vel ikke så stort ;)

Skrevet
gammel guildie av meg som solgte, zeuzo.

dual warglaives og 4/5 tier6.

han har ca 14 days played på den nye roguen og full tier6 med beste swords før illidan, så tapet var vel ikke så stort ;)

Godt tjente penger da hehe

Skrevet
hahahahahahah, han har en grønn trinket, er det mulig?

Nå er jo det en utrolig god pve-trinket til å være så lett å få tak på.

Jeg vil også regne med at han vet hva han driver med..

Husker Deetee løp rundt med en grønn dagger med 35 DPS og +weapon skill når de holdt på i Naxx hehe

Skrevet

hehe, jeg så på oppgraderinger som var tilgjengelig for den, og det var faktisk ikke så mange bedre. Var bare så komisk med det gearet, som er utrolig bra, så kommer det plutselig en grønn item :p

Skrevet

Står faktisk at han som kjøpte accounten heter det, men synes det virker mer naturlig at han som solgte heter det. Tviler på at han som kjøpte accounten får komme inn i Method...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...