Snorre Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Hjelp! Jeg har kommet ut for et heller kjedelig problem. Når jeg starter Half-Life 2 og går inn på "Load Game" sier den bare at det ikke er noen lagrede spill der for øyeblikket. Så hva tror dere dette kan skyldes? Har lagret opp til flere ganger. Er det noen måter man kan hoppe til et bestemt brett i spillet? Jeg har nemlig akkurat kommet til der man begynner å kjøre den bilen, så da kan jo det være like så greit å bare "jukse" litt og hoppe rett frem dit, istedenfor å begynne på nytt igjen.
TCi Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Prøv den her: http://games.softpedia.com/get/Cheat-Solut...-Savegame.shtml Da kan du sikkert velge kapittelet du får bilen uten problemer.
Vemund Veien Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Nøyaktig same skjedde med meg. Fekk velje kva kart eg skulle starte på viss eg trykte "new game", men det er irriterande å måtte spele gjennom halve (eller meir) brettet på nytt utan noko som helst god grunn. Savegame-filene ligger fortsatt lagra i HL2 mappa i steam, så eg skjønner ikkje problemet.
Mr. Fiskum Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Dere kan skaffe console til Half Life 2. Høyreklikk Hl på "my games" i steam, properies, set launch options også skriver du -console. Da har du console oppe når du åpner Starter Half Life 2. så skriver du maps * også finner du ut hvor du er, skriv map "hva mappet heter" i console. Dette skal funke finfint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå