Gå til innhold

Problem med Crysis

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg satt og spillte Crysis demoen og greide det brettet som er på demoen, så slo jeg av PC-en, dagen etter skulle jeg spille igjen, når jeg begynte oppdraget var skjermen veldig rar, er litt vanskelig og forklare, så jeg poster noen bilder.

Som dere ser da, det ene bildet er når du sitter i flyet å får briefing, om du ser godt etter ser du att øynene på han som briefer liksom stikker ut på enn måte, å man ser hele øyet.

Det andre bilde dere ser er når jeg har hoppet ut i fallskjerm som dere ser der, er det liksom 2 skjermer der om dere skjønner å det er helt mongo å spille...

Fargene er veldig mørke, så jeg ser ikke anna enn di øynene på briefingen som går att og fram:P om du skjønner, er så vanskelig og forklare dette.

Jeg var tenkt på å reinstalere spillet, men jeg kan ikke skjønne hva som er feil siden jeg ikke gjorde noe siden jeg slo av PC-en til jeg startet den igjen.....

post-115576-1193573475_thumb.jpg

post-115576-1193573486_thumb.jpg

Endret av SniKaZ
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du installert nye drivere til skjermkortet? Det bruker som regel å hjelpe..
Ja har instalert di nyeste driverene, men jeg fannt ut av prblemet, takk uansett:D
Skrevet
Hva var det du fant ut av? det kan være nyttig at vi andre får vite det :)

Så ikke dette innleget sorry:(

Nei jeg hadde skyftet på enn annen grafikk stilling, ikke den 3d instilinga men noe farge greier, jeg hadde satt ned farge oppløysningen eller hva det heter, tror det var fra 64 til 32 eller noe sånt....

Jeg prøvde også den instillingen med 3D etterpå jeg måtte ha den bare på performence... tror jeg trenger meg nytt skjermkort

Skrevet
Sikkert fuckedup grafikkort. 256 er på grensa.

Ja jeg fannt ut det å siden jeg må ha den helt på performence så jeg kan ikke ha den på quality, på korte mitt er det 3 nivåer det er quality, balanced og performence, jeg måtte ha den på performence for å greie det uten feil.

Pluss di farge greiene

Skrevet
Sikkert fuckedup grafikkort. 256 er på grensa.

Ja jeg fannt ut det å siden jeg må ha den helt på performence så jeg kan ikke ha den på quality, på korte mitt er det 3 nivåer det er quality, balanced og performence, jeg måtte ha den på performence for å greie det uten feil.

Pluss di farge greiene

Se det ja. Hør på mesteren \o/

Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...