oscar ()?=) Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Idag, den 28 oktober 2007, skulle jeg plugge inn mitt stereo annlegg til min splitter nye laptop. Idet jeg plugger kontakten fra annlegget og inn i pc-en så skrur den seg av og blir av.... jeg ble *wtf* og skjønte ikke en dritt. Når jeg så prøver å skru pc-en på igjen fungerer heller ikke dette. Igjen *wtf*. Jeg drar så ut strømkabelen til pc-en og til pluggen til lydanlegget og *whips* pc-en fungerer igjen! Jeg *rejoyce dans* blir selvfølgelig glad. Men noe er galt..... Lyden fungerer ikke. Ikke med annlegget, ei heller fra maskinen. Hva skjedde? Min teori er at lydkortet gikk, men micen fungerer, er ikke de to bundet sammen i samme lydkort? Kan nesten ikke noe om pc, annet enn å game på den. Håper jeg får svar snart. Venter i spenning, Oscar. Her er pc-en foresten: # 15,4" Widescreen WXGA 1280x800 skjerm (blank glare modell) # Intel® Centrino® Duo/Pro Prosessor Technology # Mobile Intel® PM965 Express Chipset # Intel® Core™2 Duo prosessor - valgfri størrelse # DDR2 RAM - valgfri størrelse # Serial ATA harddisk - valgfri størrelse # Intel 802.11a/b/g/n trådløst nettverkskort (n-draft støtte) # 10/100/1000 Mbps nettverkskort # Bluetooth 2.0 (tillegg) # NVIDIA® GeForce® 8600M GT 256MB skjermkort # NVIDIA® PureVideo™ videoavspilling i HD kvalitet # DVD±RW DL (double layer) brenner # Innebygd mikrofon # 2.0MP webkamera med CMOS støtte # WoW Video/Audio hurtigtaster # Realtek ALC268 lydkort med 2 kanals HD Audio støtte # Mega Bass Reflex Speaker system gir meget bra lyd # 3-i-1 kortleser (SD/MMC/MS) # 4 x USB 2.0 (hvorav 2 stk USB Power 2A) # 1 x Firewire kontakt, for bl.a. videoredigering # 1 x Mikrofon inngang # 1 x lydutgang med S/PDIF # 1 x S-video utgang # 1 x VGA (skjermutgang) # PC Card (PCMCIA) og Express card slot # Støtter Windows Vista # 6 cellers batteri 4800mAh, ca 3,5 timer # Vekt: 2.8 kg # Størrelse: 355 x 257 x 35/37 mm Endret 27. oktober 2007 av oscar ()?=)
oscar ()?=) Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Skrevet 28. oktober 2007 Ingen som vet hva det kan være?
oscar ()?=) Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 Ja, prøvde å instalere reinstalere driverne, men til intet hell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå