Keylar Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Har noen av de som vant Age of conan beta plass på konkurransen her på gamer.no fått noe mer beskjed angående når beta'n starter for oss eller lignende?.
RoverS90 Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Nei. Men det haster ikke med alle storspillene som kommer nå
Jext Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Det blir nok en stund til tenker jeg, det er vel fremdeles rimelig lukket beta. Testerne som jobber hardt for å få spillet bug fritt blir prioritert før de som har vunnet plass igjennom konkurranser. Kommer vel noen annonseringer på statusen der etterhvert.
Eirikrj Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Er ikke det at du har fått beta under NDA'en? Altså at du ikke kan si noe? ;o
Jext Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Navnene på personene som vant ble jo postet offentlig. Tviler veldig på at han har vedtatt noen NDA enda uansett, om han ikke har hørt noe om når det starter.
Keylar Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 Har ikke skrevet under på en dritt jeg, eneste vi her på forumet vet er at vi vant og at vi får mer informasjon senere.
Eirikrj Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Ahh, da så. Vet bare at FunCom er veldig strenge på NDAen. F.eks. hvis du kommer inn i beta på vanlig måte, har du ikke lov til å si noe
RoverS90 Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Hvordan kan jeg finne ut hvem som vant? http://gamer.no/nyhet/pc/disse_faar_betate..._of_conan/39967
Frosten Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Blir nok etter nyttår en gang om man skal tolke signalene på når betaen blir utvidet (litt).
Bludd Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Jeg fikk en invitasjon til en tretimers "technical beta", men hvem gidder laste ned en stor betaklient for å bare kunne spille i 3 timer på én spesiell dag? Endret 3. november 2007 av Bludd
Thraze Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Jeg håper for AOC sin skyld at det blir lenge til de kommer med en open beta. Spillet akkurat nå er ikke imponerende, og det vil bare skremme folk bort fra det ferdige produktet. Men så har de fremdeles god tid til å fikse alle de uendelige bugsa, animasjonene som er HELT forgjævlige, og personlig håper jeg de klarer fikse combat systemet en gang til...
Bludd Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Enig, var ikke imponert når jeg så demoen på Tiger Tiger i Trondheim tidligere i høst.
Jext Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Der var jeg også Bludd. Er selv veldig skeptisk til spillet. Jeg husker jeg spurte han karen om en ting som hadde gnaget litt på meg, nemlig at siege mounts faktisk kun var for folk som preordret spillet. Det stemte, for man måtte belønne de som var virkelige "AoC Fans". De eneste mountene som kan brukes til å ødelegge vegger etc blir utelukket for folk som vet at de skal spille spillet selv om det blir dårlig. Jeg vil gjerne se det før jeg bruker penger på det, MMORPG spill har en tendens til å være uferdig når de slippes og jeg orker ikke å betateste enda et retail spill.
PoWerFeeD Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Jeg vant også. Men har BARE hørt fra Gamer.no, ikke Funcom, Gamer.no folkene sier vi skulle ha fått mail fra Funcom. Så jeg tror ikke vi som vant beta plass får plass. Funcom sier de ikke skal ha noen "open beta" fase, mens betaen er i full gang nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå